Zakaj je izdelovanje spletnih strani najbolje zaupati piarovcem oz. agenciji za odnose z javnostmi?

Internet je postal glavni informacijski kanal, kar potrjuje dejstvo, da številni uporabniki lahko v vsakem trenutku z nekaj kliki dobijo informacije iz najrazličnejših področij. To olajšujejo tehnologije iskalnikov, prek katerih se lahko zelo hitro prebijemo do kakovostnih informacij v ogromni spletni knjižnici. Skoraj nobeno podjetje več ne dvomi v to, da mora imeti svoj prostor v internetu, spletna stran je postal eden od temeljev prisotnosti podjetij na trgu. Pomembno pa je, da se podjetje na spletu predstavi profesionalno in učinkovito, po osnovnih načelih uspešnega delovanja spletne strani.

V praksi se pokaže, da vsebine spletne strani, ki jih napišejo strokovnjaki v podjetju, niso dovolj razumljive in pisane na kožo ciljni javnosti. Zato je bolje, da pisanje tekstov zaupate piarovcem ali vsaj prodajnikom, ki bolj razumejo potrebe, težave, želje strank in vsebino prilagodijo njim. Tako si lahko podjetje zagotovi kakovostno spletno stran, ki omogoča učinkovito komunikacijo s ciljnimi skupinami, ki jim je namenjena.

Poleg tega, da je informacija o podjetju podana kakovostno, je pomembno tudi, da je spletna stran privlačno oblikovana in da je sama arhitektura strani preprosta za uporabo. Na podlagi sproščene uporabniške izkušnje lahko spletna stran ustvari vez z vašimi uporabniki oziroma strankami. Naš vsakdan je nasičen z informacijami in tehnologijo, zato je treba kompleksne informacije poenostaviti, da jih bodo vaše stranke razumele, a hkrati ohraniti prepoznavnost podjetja. Ker v svetu hitre odločitve na podlagi omejenih informacij šteje vsak klik oziroma obisk, kakovostno napisana vsebina pomaga dosegati dobro optimizacijo, kar za podjetje pomeni dobro uvrstitev med rezultati iskanja njegovih (potencialnih) uporabnikov ali strank.

DELI VSEBINO

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest

DODAJ KOMENTAR

Leave a Comment

KAKO DO OBJAV V MEDIJIH

Brezplačna e-knjiga za večjo prepoznavnost v medijih

Želite, da bi mediji več pisali o vas, vašem podjetju ali vaših izdelkih in storitvah?

Naložite si e-knjigo, v kateri vam 15 izkušenih piarovcev iz uglednih podjetij in agencij podaja svoje nasvete, poglede in dolgoletne izkušnje, ki jim v vsakodnevni praksi pomagajo dosegati odmevne objave v najrazličnejših medijh (časopisih, revijah, radiju, televiziji, spletnih portali…):

  • Barbara Režek, Had
  • Edita Krajnović, Mediade
  • Igor Furst, S&T
  • Irena Pavčič, IPPR
  • Jana Lutovac Lah
  • Jelka Novak Katona, SKB banka
  • Laura Smrekar, Competo
  • Mateja Čotar, UniCredit Bank
  • Nastja Kramer, Malinca
  • Nataša Japelj, Skaza
  • Nina Orel
  • Petra Juvančič, Vzajemna
  • Sabrina Povšič Štimec, RTV Slovenija
  • Tine Lavrič, SIQ
  • Urška Ojsteršek, Petrol

E-knjiga Kako do objav v medijih vam pomaga:

  • spoznati različne vidike povečevanja publicitete s strani piarovcev, ki postavljajo temelje piara v Sloveniji,
  • pridobiti dodatne ideje za povečanje publicitete oz. pridobitev objav v medijih
  • razumeti kaj novinarje, najpogosteje prepriča, da se odločijo za objavo članka o podjetju oz. o njegovih storitvah ali izdelkih,
  • izvedeti kakšne so izkušnje drugih piarovcev, katere teme so se izkazale za najbolj odmevne, da dobijo največ objav v medijih.

    Politika varovanja zasebnosti in osebnih podatkov.