Testemoniali

[segment id=”team-info”]

[blockquote] Mnenja naših naročnikov so pomembna za nadaljni razvoj in kakovostno delo. [/blockquote]

[/segment][divider_line] [segment id=”testimonials-section”]
[fancy-heading2]Testemoniali[/fancy-heading2]
[one_half]
“Sodelovanje z Anjo lahko opišem kot prijetno in brez stresa, kar mi je ob vsem kar se trenutno dogaja okoli nas še kako pomembno. To lahko pripišem predvsem zaupanju, v njeno strokovnost in odzivnost kot nenazadnje njenem osebnem pristopu. Zaradi sprotnega prilagajanja in vključevanja zunanjih strokovnjakov nam je zagotavljala celotno podporo za promocijo EU projekta Wood E3.”

KGZS

Mihael koprivnikar

[/one_half][one_half_last]
“Tvoje pisanje jemlje dih ne samo nam, ampak vsem znancem katerim pokažemo tvoje delo, vsi ostanejo brez besed. Delaj to še naprej, ker resnično obvladaš! Čudovita pisateljica, enkratne ideje, profesionalen odnos, vse v presežkih!”

Cvetličarna Markuš

Cvetličarna Markuš

[/one_half_last] [one_half]
“Anja je zelo predana svojemu delu, še posebej sem bil navdušen nad njenim vrtanjem, vztrajanjem da pride zgodbi, prispevku do dna in da res predstavi zgodbo, prispevek v dobri, pozitivni in zanimivi obliki. Poleg tega ni površinska, najprej se je seznanila z našim podjetjem, šele nato se je lotila pisanja. Tudi določene stvari, kot so vrednote, o katerih nismo razmišljali, nam jih je pomagala formulirati, kar nam pomaga tudi na predstavitvah pri strankah, saj tako točno vemo, kje je naša pozicija, kaj delamo drugače in kaj bi zanimalo naše stranke.”

digiGRAL

Aljaž Podlogar

[/one_half][one_half_last] [/one_half_last] [/segment] [segment id=”services-home”]

Reference

[show_portfolio number_of_columns=4 post_count=24 image_size=’medium’] [/segment]

Leave a Comment

KAKO DO OBJAV V MEDIJIH

Brezplačna e-knjiga za večjo prepoznavnost v medijih

Želite, da bi mediji več pisali o vas, vašem podjetju ali vaših izdelkih in storitvah?

Naložite si e-knjigo, v kateri vam 15 izkušenih piarovcev iz uglednih podjetij in agencij podaja svoje nasvete, poglede in dolgoletne izkušnje, ki jim v vsakodnevni praksi pomagajo dosegati odmevne objave v najrazličnejših medijh (časopisih, revijah, radiju, televiziji, spletnih portali…):

  • Barbara Režek, Had
  • Edita Krajnović, Mediade
  • Igor Furst, S&T
  • Irena Pavčič, IPPR
  • Jana Lutovac Lah
  • Jelka Novak Katona, SKB banka
  • Laura Smrekar, Competo
  • Mateja Čotar, UniCredit Bank
  • Nastja Kramer, Malinca
  • Nataša Japelj, Skaza
  • Nina Orel
  • Petra Juvančič, Vzajemna
  • Sabrina Povšič Štimec, RTV Slovenija
  • Tine Lavrič, SIQ
  • Urška Ojsteršek, Petrol

E-knjiga Kako do objav v medijih vam pomaga:

  • spoznati različne vidike povečevanja publicitete s strani piarovcev, ki postavljajo temelje piara v Sloveniji,
  • pridobiti dodatne ideje za povečanje publicitete oz. pridobitev objav v medijih
  • razumeti kaj novinarje, najpogosteje prepriča, da se odločijo za objavo članka o podjetju oz. o njegovih storitvah ali izdelkih,
  • izvedeti kakšne so izkušnje drugih piarovcev, katere teme so se izkazale za najbolj odmevne, da dobijo največ objav v medijih.

    Politika varovanja zasebnosti in osebnih podatkov.