IZPOLNITE SPODNJI OBRAZEC, ZA LAŽJO ORIENTACIJO IN UČINKOVITEJŠI PREGLED

    Vaše ime (*)

    Vaš e-naslov (*)

    Telefon (*)

    Podjetje

    Kakšni so vaši načrti/želje glede promocije v enem letu? (*)

    S kakšnimi metodami ste do zdaj gradili prepoznavnost podjetja? Kakšna je bila ob tem izkušnja? (*)

    S kakšnimi omejitvami ste se najpogosteje srečevali pri tem? (*)

    Katera so ključna vprašanja, ki se jih najpogosteje sprašujete pri svojem delu za povečanje prepoznavnosti? (*)

    Kako vaša storitev/produkt izboljšuje življenja vaših ciljnih skupin? (*)

    Je še kaj takega, kar se vam zdi pomembno?



    Vsi podatki bodo strogo obravnavani kot poslovna skrivnost. Polja označena z zvezdico so obvezna.

    KAKO DO OBJAV V MEDIJIH

    Brezplačna e-knjiga za večjo prepoznavnost v medijih

    Želite, da bi mediji več pisali o vas, vašem podjetju ali vaših izdelkih in storitvah?

    Naložite si e-knjigo, v kateri vam 15 izkušenih piarovcev iz uglednih podjetij in agencij podaja svoje nasvete, poglede in dolgoletne izkušnje, ki jim v vsakodnevni praksi pomagajo dosegati odmevne objave v najrazličnejših medijh (časopisih, revijah, radiju, televiziji, spletnih portali…):

    • Barbara Režek, Had
    • Edita Krajnović, Mediade
    • Igor Furst, S&T
    • Irena Pavčič, IPPR
    • Jana Lutovac Lah
    • Jelka Novak Katona, SKB banka
    • Laura Smrekar, Competo
    • Mateja Čotar, UniCredit Bank
    • Nastja Kramer, Malinca
    • Nataša Japelj, Skaza
    • Nina Orel
    • Petra Juvančič, Vzajemna
    • Sabrina Povšič Štimec, RTV Slovenija
    • Tine Lavrič, SIQ
    • Urška Ojsteršek, Petrol

    E-knjiga Kako do objav v medijih vam pomaga:

    • spoznati različne vidike povečevanja publicitete s strani piarovcev, ki postavljajo temelje piara v Sloveniji,
    • pridobiti dodatne ideje za povečanje publicitete oz. pridobitev objav v medijih
    • razumeti kaj novinarje, najpogosteje prepriča, da se odločijo za objavo članka o podjetju oz. o njegovih storitvah ali izdelkih,
    • izvedeti kakšne so izkušnje drugih piarovcev, katere teme so se izkazale za najbolj odmevne, da dobijo največ objav v medijih.

      Politika varovanja zasebnosti in osebnih podatkov.