IZPOLNITE SPODNJI OBRAZEC, ZA LAŽJO ORIENTACIJO IN UČINKOVITEJŠI PREGLED

“Marketing is no longer about the stuff that you make, but about the stories you tell.” Seth Godin

Zanimive vsebine popeljejo vaše občinstvo v partnerstvo z vašo blagovno znamko. Motivirajo jih, da brskajo naprej in raziskujejo ter na koncu izvedejo določeno aktivnost (se naročijo na vaš newsletter ali digitalno revijo, kupijo produkt, vas pokličejo, se udeležijo vašega predavanja…). Naša strast in novinarska žilica nas navdihujeta k ustvarjanju kreativnih vsebin, ki uporabnikom omogočajo bogato izkušnjo prek ličnega oblikovanja, relevantnih zgodb, pravega jezika in ustrezne forme, ki se med sabo podpirajo.

Vsebinski marketing vključuje:

  • Strateško načrtovanje: priprava strategije za vsebinski marketing, uredniški koledar.
  • Zasnovo in izdelavo digitalnih revij.
  • Direktni/e-mail marketing: zasnova in priprava newslettrov/e-novičnikov, remarketing …
  • Pripravo in distribucijo najrazličnejših vsebin: e-knjige, bele knjige (white paper), e-novičniki, digitalne revije, infografike, blogi, webinarji, fotgrafije, video…
  • Komunikacijo na družbenih medijih: Facebook, G+, Twitter, Instagram, Pinterest, LinkedIn, You Tube, Vimeo, Tumblr…
  • Seminarje, delavnice, webinarje s področja digitalnega in vsebinskega marketinga ter graditve mnenjskega voditeljstva.

NAŠE STORITVE, KI JIH IZVEDEMO ZA VAS

ŽELIŠ POVEČATI PREPOZNAVNOST?
VPIŠI SVOJ MAIL NASLOV IN KLIKNI NA SPODNJI GUMB!

KAKO DO OBJAV V MEDIJIH

Brezplačna e-knjiga za večjo prepoznavnost v medijih

Želite, da bi mediji več pisali o vas, vašem podjetju ali vaših izdelkih in storitvah?

Naložite si e-knjigo, v kateri vam 15 izkušenih piarovcev iz uglednih podjetij in agencij podaja svoje nasvete, poglede in dolgoletne izkušnje, ki jim v vsakodnevni praksi pomagajo dosegati odmevne objave v najrazličnejših medijh (časopisih, revijah, radiju, televiziji, spletnih portali…):

  • Barbara Režek, Had
  • Edita Krajnović, Mediade
  • Igor Furst, S&T
  • Irena Pavčič, IPPR
  • Jana Lutovac Lah
  • Jelka Novak Katona, SKB banka
  • Laura Smrekar, Competo
  • Mateja Čotar, UniCredit Bank
  • Nastja Kramer, Malinca
  • Nataša Japelj, Skaza
  • Nina Orel
  • Petra Juvančič, Vzajemna
  • Sabrina Povšič Štimec, RTV Slovenija
  • Tine Lavrič, SIQ
  • Urška Ojsteršek, Petrol

E-knjiga Kako do objav v medijih vam pomaga:

  • spoznati različne vidike povečevanja publicitete s strani piarovcev, ki postavljajo temelje piara v Sloveniji,
  • pridobiti dodatne ideje za povečanje publicitete oz. pridobitev objav v medijih
  • razumeti kaj novinarje, najpogosteje prepriča, da se odločijo za objavo članka o podjetju oz. o njegovih storitvah ali izdelkih,
  • izvedeti kakšne so izkušnje drugih piarovcev, katere teme so se izkazale za najbolj odmevne, da dobijo največ objav v medijih.

    Politika varovanja zasebnosti in osebnih podatkov.