IZPOLNITE SPODNJI OBRAZEC, ZA LAŽJO ORIENTACIJO IN UČINKOVITEJŠI PREGLED
“Marketing is no longer about the stuff that you make, but about the stories you tell.” Seth Godin
Zanimive vsebine popeljejo vaše občinstvo v partnerstvo z vašo blagovno znamko. Motivirajo jih, da brskajo naprej in raziskujejo ter na koncu izvedejo določeno aktivnost (se naročijo na vaš newsletter ali digitalno revijo, kupijo produkt, vas pokličejo, se udeležijo vašega predavanja…). Naša strast in novinarska žilica nas navdihujeta k ustvarjanju kreativnih vsebin, ki uporabnikom omogočajo bogato izkušnjo prek ličnega oblikovanja, relevantnih zgodb, pravega jezika in ustrezne forme, ki se med sabo podpirajo.
Vsebinski marketing vključuje:
- Strateško načrtovanje: priprava strategije za vsebinski marketing, uredniški koledar.
- Zasnovo in izdelavo digitalnih revij.
- Direktni/e-mail marketing: zasnova in priprava newslettrov/e-novičnikov, remarketing …
- Pripravo in distribucijo najrazličnejših vsebin: e-knjige, bele knjige (white paper), e-novičniki, digitalne revije, infografike, blogi, webinarji, fotgrafije, video…
- Komunikacijo na družbenih medijih: Facebook, G+, Twitter, Instagram, Pinterest, LinkedIn, You Tube, Vimeo, Tumblr…
- Seminarje, delavnice, webinarje s področja digitalnega in vsebinskega marketinga ter graditve mnenjskega voditeljstva.