IZPOLNITE SPODNJI OBRAZEC, ZA LAŽJO ORIENTACIJO IN UČINKOVITEJŠI PREGLED

“Design is not just what it looks like and feels like. Design is how it works.” Steve Jobs

V zasičenem svetu informacijskih izdelkov in produktov si potencialna stranka v sekundi zgradi mnenje o vašem izdelku, ki odloča ali bo obstala in ga pogledala globje ali bo odšla. Na podlagi izkušenj vemo, kako pomembna je vloga “embalaže” za dobre prodajne rezultate, saj smo ljudje z razvojem oblikovanja postali vse bolj občutljivi na estetiko. Fenomenini kreativni oblikovalci vedo, kako pritegniti pozornost bralcev, uporabnikov, strank, narediti dober vtis in zgraditi zaupanje v izdelek tako kratkem času. Pri tem jim je pomembna tudi optimalna uporabna vrednost, ki poenostavlja uporabo, v kombinaciji z estetsko dovršenostjo in povezavo s celostno grafično podobo znamke podjetja.

Vizualne komunikacije vključujejo:

Video produkcijo:

  • digitalna video produkcija,
  • predstavitveni video,
  • video blog, video iz zakulisja
  • izobraževalne video vsebine,
  • video izjave zadovoljnih strank…

Grafično oblikovanje:

  • e-novičniki, e-knjige,
  • digitalne revije,
  • bele knjige/white paper,
  • letna poročila…
  • Spletno oblikovanje:
  • oblikovanje spletnih strani in profilov na družbenih omrežjih,
  • spletni oglasi, bannerji…

NAŠE STORITVE, KI JIH IZVEDEMO ZA VAS

ŽELIŠ POVEČATI PREPOZNAVNOST?
VPIŠI SVOJ MAIL NASLOV IN KLIKNI NA SPODNJI GUMB!

KAKO DO OBJAV V MEDIJIH

Brezplačna e-knjiga za večjo prepoznavnost v medijih

Želite, da bi mediji več pisali o vas, vašem podjetju ali vaših izdelkih in storitvah?

Naložite si e-knjigo, v kateri vam 15 izkušenih piarovcev iz uglednih podjetij in agencij podaja svoje nasvete, poglede in dolgoletne izkušnje, ki jim v vsakodnevni praksi pomagajo dosegati odmevne objave v najrazličnejših medijh (časopisih, revijah, radiju, televiziji, spletnih portali…):

  • Barbara Režek, Had
  • Edita Krajnović, Mediade
  • Igor Furst, S&T
  • Irena Pavčič, IPPR
  • Jana Lutovac Lah
  • Jelka Novak Katona, SKB banka
  • Laura Smrekar, Competo
  • Mateja Čotar, UniCredit Bank
  • Nastja Kramer, Malinca
  • Nataša Japelj, Skaza
  • Nina Orel
  • Petra Juvančič, Vzajemna
  • Sabrina Povšič Štimec, RTV Slovenija
  • Tine Lavrič, SIQ
  • Urška Ojsteršek, Petrol

E-knjiga Kako do objav v medijih vam pomaga:

  • spoznati različne vidike povečevanja publicitete s strani piarovcev, ki postavljajo temelje piara v Sloveniji,
  • pridobiti dodatne ideje za povečanje publicitete oz. pridobitev objav v medijih
  • razumeti kaj novinarje, najpogosteje prepriča, da se odločijo za objavo članka o podjetju oz. o njegovih storitvah ali izdelkih,
  • izvedeti kakšne so izkušnje drugih piarovcev, katere teme so se izkazale za najbolj odmevne, da dobijo največ objav v medijih.

    Politika varovanja zasebnosti in osebnih podatkov.