IZPOLNITE SPODNJI OBRAZEC, ZA LAŽJO ORIENTACIJO IN UČINKOVITEJŠI PREGLED
“Design is not just what it looks like and feels like. Design is how it works.” Steve Jobs
V zasičenem svetu informacijskih izdelkov in produktov si potencialna stranka v sekundi zgradi mnenje o vašem izdelku, ki odloča ali bo obstala in ga pogledala globje ali bo odšla. Na podlagi izkušenj vemo, kako pomembna je vloga “embalaže” za dobre prodajne rezultate, saj smo ljudje z razvojem oblikovanja postali vse bolj občutljivi na estetiko. Fenomenini kreativni oblikovalci vedo, kako pritegniti pozornost bralcev, uporabnikov, strank, narediti dober vtis in zgraditi zaupanje v izdelek tako kratkem času. Pri tem jim je pomembna tudi optimalna uporabna vrednost, ki poenostavlja uporabo, v kombinaciji z estetsko dovršenostjo in povezavo s celostno grafično podobo znamke podjetja.
Vizualne komunikacije vključujejo:
Video produkcijo:
- digitalna video produkcija,
- predstavitveni video,
- video blog, video iz zakulisja
- izobraževalne video vsebine,
- video izjave zadovoljnih strank…
Grafično oblikovanje:
- e-novičniki, e-knjige,
- digitalne revije,
- bele knjige/white paper,
- letna poročila…
- Spletno oblikovanje:
- oblikovanje spletnih strani in profilov na družbenih omrežjih,
- spletni oglasi, bannerji…