V zasičenem svetu informacijskih izdelkov in produktov si potencialna stranka v sekundi zgradi mnenje o vašem izdelku, ki odloča ali bo obstala in ga pogledala globje ali bo odšla. Na podlagi izkušenj vemo, kako pomembna je vloga “embalaže” za dobre prodajne rezultate, saj smo ljudje z razvojem oblikovanja postali vse bolj občutljivi na estetiko. Fenomenini kreativni oblikovalci vedo, kako pritegniti pozornost bralcev, uporabnikov, strank, narediti dober vtis in zgraditi zaupanje v izdelek tako kratkem času. Pri tem jim je pomembna tudi optimalna uporabna vrednost, ki poenostavlja uporabo, v kombinaciji z estetsko dovršenostjo in povezavo s celostno grafično podobo znamke podjetja.
Vizualne komunikacije vključujejo:
Brezplačna e-knjiga za večjo prepoznavnost v medijih
Želite, da bi mediji več pisali o vas, vašem podjetju ali vaših izdelkih in storitvah?
Naložite si e-knjigo, v kateri vam 15 izkušenih piarovcev iz uglednih podjetij in agencij podaja svoje nasvete, poglede in dolgoletne izkušnje, ki jim v vsakodnevni praksi pomagajo dosegati odmevne objave v najrazličnejših medijh (časopisih, revijah, radiju, televiziji, spletnih portali…):
E-knjiga Kako do objav v medijih vam pomaga: