IZPOLNITE SPODNJI OBRAZEC, ZA LAŽJO ORIENTACIJO IN UČINKOVITEJŠI PREGLED
“Brez strategije ni ciljne usmeritve. Brez nje, pa ni pravih rezultatov.”
S pravo strategijo lahko sporočila dostavimo v pravem času, na pravo mesto, pravim ljudem. Kar je v sodobnem svetu s toliko kanali in platformami še posebej nujno. Kot radi rečemo našim naročnikom: “lahko vam pomagamo doseči karkoli, a prej moramo vedeti, kaj želite doseči.” Nato določimo kanale/medije/omrežja, ki jih vaša ciljna skupina uporablja, glede na to pa pogostost in tip sporočil (tekstovno in oblikovno optimalnih).
Strateško načrtovanje vključuje:
- Analizo in raziskavo trga za prepoznavanje priložnosti in potreb ciljnih javnosti
- Komunikacijske strategije za definiranje strateških ciljev, načrtovanje aktivnosti, izbor komunikacijskih orodij in vsebin, opredelitev ključnih točk uspeha za merjenje uspešnosti
- Načrtovanje celostnih akcij tržnega komuniciranja
- Načrtovanje spletnih nastopov (strateško načrtovanje glede na naročnikove cilje, celotna izvedba vseh spletnih dejavnosti od povezave s CRM in ERP sistemi preko zakupa digitalnih medijev in strateškega pojavljanja na spletu, nastavitve elektronskih naslovov in mesečnih vzdrževalnih aktivnosti).
- Strateško upravljanje blagovne znamke