IZPOLNITE SPODNJI OBRAZEC, ZA LAŽJO ORIENTACIJO IN UČINKOVITEJŠI PREGLED

“Brez strategije ni ciljne usmeritve. Brez nje, pa ni pravih rezultatov.”

S pravo strategijo lahko sporočila dostavimo v pravem času, na pravo mesto, pravim ljudem. Kar je v sodobnem svetu s toliko kanali in platformami še posebej nujno. Kot radi rečemo našim naročnikom: “lahko vam pomagamo doseči karkoli, a prej moramo vedeti, kaj želite doseči.” Nato določimo kanale/medije/omrežja, ki jih vaša ciljna skupina uporablja, glede na to pa pogostost in tip sporočil (tekstovno in oblikovno optimalnih).

Strateško načrtovanje vključuje:

  • Analizo in raziskavo trga za prepoznavanje priložnosti in potreb ciljnih javnosti
  • Komunikacijske strategije za definiranje strateških ciljev, načrtovanje aktivnosti, izbor komunikacijskih orodij in vsebin, opredelitev ključnih točk uspeha za merjenje uspešnosti
  • Načrtovanje celostnih akcij tržnega komuniciranja
  • Načrtovanje spletnih nastopov (strateško načrtovanje glede na naročnikove cilje, celotna izvedba vseh spletnih dejavnosti od povezave s CRM in ERP sistemi preko zakupa digitalnih medijev in strateškega pojavljanja na spletu, nastavitve elektronskih naslovov in mesečnih vzdrževalnih aktivnosti).
  • Strateško upravljanje blagovne znamke

NAŠE STORITVE, KI JIH IZVEDEMO ZA VAS

ŽELIŠ POVEČATI PREPOZNAVNOST?
VPIŠI SVOJ MAIL NASLOV IN KLIKNI NA SPODNJI GUMB!

KAKO DO OBJAV V MEDIJIH

Brezplačna e-knjiga za večjo prepoznavnost v medijih

Želite, da bi mediji več pisali o vas, vašem podjetju ali vaših izdelkih in storitvah?

Naložite si e-knjigo, v kateri vam 15 izkušenih piarovcev iz uglednih podjetij in agencij podaja svoje nasvete, poglede in dolgoletne izkušnje, ki jim v vsakodnevni praksi pomagajo dosegati odmevne objave v najrazličnejših medijh (časopisih, revijah, radiju, televiziji, spletnih portali…):

  • Barbara Režek, Had
  • Edita Krajnović, Mediade
  • Igor Furst, S&T
  • Irena Pavčič, IPPR
  • Jana Lutovac Lah
  • Jelka Novak Katona, SKB banka
  • Laura Smrekar, Competo
  • Mateja Čotar, UniCredit Bank
  • Nastja Kramer, Malinca
  • Nataša Japelj, Skaza
  • Nina Orel
  • Petra Juvančič, Vzajemna
  • Sabrina Povšič Štimec, RTV Slovenija
  • Tine Lavrič, SIQ
  • Urška Ojsteršek, Petrol

E-knjiga Kako do objav v medijih vam pomaga:

  • spoznati različne vidike povečevanja publicitete s strani piarovcev, ki postavljajo temelje piara v Sloveniji,
  • pridobiti dodatne ideje za povečanje publicitete oz. pridobitev objav v medijih
  • razumeti kaj novinarje, najpogosteje prepriča, da se odločijo za objavo članka o podjetju oz. o njegovih storitvah ali izdelkih,
  • izvedeti kakšne so izkušnje drugih piarovcev, katere teme so se izkazale za najbolj odmevne, da dobijo največ objav v medijih.

    Politika varovanja zasebnosti in osebnih podatkov.