IZPOLNITE SPODNJI OBRAZEC, ZA LAŽJO ORIENTACIJO IN UČINKOVITEJŠI PREGLED

“Stop selling. Start helping.” Zig Ziglar

Globalizacija, avtomatizacija, nenehne inovacije izdelkov, vse večji pritisk na cene, vzpon trgovskih mrež, ogromen nabor različnih izdelkov, hitrost družbenih sprememb, preprosto in odmevno podajanje pohval in kritik prek družbenih medijev ter forumov so sodobne potrošnike naredili vse bolj zahtevne in sumničave. Za nameček pa je trg zasičen z vse večjo poplavo informacij o novih produtkih in storitvah. V Fenomeni vam z našimi marketinškimi, digitalnimi in piarovskimi izkušnjami pomagamo izstreliti vaše podjetje v vidno polje vaših ciljnih skupin ter postati njihov zaveznik, k kateremu se obračajo po informacije. Zavedamo se, da v dobi digitalnih komunikacij bolje prodaja tisti, ki stranko bolje izobražuje. Izkušnje pa nam tudi potrjujejo, da bolje prodaja tudi tisti, ki gradi svoj ugled z odmevnejšo publiciteto. Oboje skupaj namreč vzpostavlja močnejše zaupanje in samopredstavitev.

Pomoč pri prodajnem procesu vključuje:

  • Digitalni marketing – optimizacija uvrstitve na iskalnikih (SEO), oglaševanje na iskalnikih (SEM).
  • Vsebinski marketing – priprava in distribucija vsebin (e-knjige, bele knjige – white paper, e-novičniki, digitalne revije, infografike, blogi, webinarji, fotgrafije, video…).
  • Direktni/e-mail marketing: zasnova in priprava newslettrov/e-novičnikov, remarketing …
  • Komunikacijo na družbenih omrežjih.
  • Graditev publicitete – komuniciranje z mediji.
  • Lojalnostne programe.
  • Organizacijo promocijskih dogodkov.

NAŠE STORITVE, KI JIH IZVEDEMO ZA VAS

ŽELIŠ POVEČATI PREPOZNAVNOST?
VPIŠI SVOJ MAIL NASLOV IN KLIKNI NA SPODNJI GUMB!

KAKO DO OBJAV V MEDIJIH

Brezplačna e-knjiga za večjo prepoznavnost v medijih

Želite, da bi mediji več pisali o vas, vašem podjetju ali vaših izdelkih in storitvah?

Naložite si e-knjigo, v kateri vam 15 izkušenih piarovcev iz uglednih podjetij in agencij podaja svoje nasvete, poglede in dolgoletne izkušnje, ki jim v vsakodnevni praksi pomagajo dosegati odmevne objave v najrazličnejših medijh (časopisih, revijah, radiju, televiziji, spletnih portali…):

  • Barbara Režek, Had
  • Edita Krajnović, Mediade
  • Igor Furst, S&T
  • Irena Pavčič, IPPR
  • Jana Lutovac Lah
  • Jelka Novak Katona, SKB banka
  • Laura Smrekar, Competo
  • Mateja Čotar, UniCredit Bank
  • Nastja Kramer, Malinca
  • Nataša Japelj, Skaza
  • Nina Orel
  • Petra Juvančič, Vzajemna
  • Sabrina Povšič Štimec, RTV Slovenija
  • Tine Lavrič, SIQ
  • Urška Ojsteršek, Petrol

E-knjiga Kako do objav v medijih vam pomaga:

  • spoznati različne vidike povečevanja publicitete s strani piarovcev, ki postavljajo temelje piara v Sloveniji,
  • pridobiti dodatne ideje za povečanje publicitete oz. pridobitev objav v medijih
  • razumeti kaj novinarje, najpogosteje prepriča, da se odločijo za objavo članka o podjetju oz. o njegovih storitvah ali izdelkih,
  • izvedeti kakšne so izkušnje drugih piarovcev, katere teme so se izkazale za najbolj odmevne, da dobijo največ objav v medijih.

    Politika varovanja zasebnosti in osebnih podatkov.