IZPOLNITE SPODNJI OBRAZEC, ZA LAŽJO ORIENTACIJO IN UČINKOVITEJŠI PREGLED

“Next to doing the right thing, the most important thing is to let people know you are doing the right thing.” John D. Rockefeller

Kljub vse bolj digitalizirani komunikaciji, prasta komunikacije v družbenih medijih, razvoju vsebinskega marketinga in medijskega založništva, ko podjetja postajajo sama svoje blagovne znamke, so učinkoviti odnosi z javnostmi še vedno osnova za uspeh podjetja in izgradnjo zaupanja pri ključnih javnostih. V Fenomeni vam pomagamo z vsemi ciljnimi skupinami pomembnimi za vaš obstoj na trgu graditi in vzdrževati dolgoročen in naklonjen dialog, tako z defenzivnimi kot ofenzivnimi strategijami. Sporočilo vašega podjetja spretno in ustrezno oblikujemo, da vključuje vaše vrednote in dejstva ter je hkrati zanimivo za javnost, ki ga uspešno sprejme. Ponosni smo na uspešno prakso graditve obsežne in odmevne publicitete za številna podjetja, ki smo jo dosegli z našimi strokovnjaki – večinoma nekdanji novinarji najbolj uglednih slovenskih medijskih hiš (od Dela, Financ, Delničarja, Slovenskih novic, Siola, revij Adria medie…).

Odnosi z javnostmi in graditev publicitete vključujejo:

  • Korporativno komuniciranje.
  • Komuniciranje z mediji (svetovanje s področja odnosov z javnostmi in ustvarjanja publicitete, organizacija novinarskih konferenc, priprava sporočil za medije, spremljanje medijev-kliping in analize objav, organizacija dogodkov, medijski intervjuji, spodbujanje publicitete…).
  • Interno komunikacijo (pisma vodstva, interne revije, newslettri…).
  • Krizno komuniciranje (strateško načrtovanje in preventiva, proaktivne strategije, strateški odziv…).
  • Produktni piar in lojalnostne programe.
  • Digitalno komunikacijo, družbene medije in vsebinski marketing (strategije za vsebinski marketing in uredniški koledar, blogi, povezave z blogerji, komunikacija na družbenih omrežjih, vsebine za spletne strani, digitalne revije, newslettri, e-knjige, bele knjige-white paper, webinarji…).
  • Družbeno odgovornost (programi za sponzorske in donatorske aktivnosti…).
  • Medijske treninge in treninge javnega nastopanja (priprave na nastop pred kamero, pred večjim občinstvom ali priprave na medijski intervju…).

NAŠE STORITVE, KI JIH IZVEDEMO ZA VAS

ŽELIŠ POVEČATI PREPOZNAVNOST?
VPIŠI SVOJ MAIL NASLOV IN KLIKNI NA SPODNJI GUMB!

KAKO DO OBJAV V MEDIJIH

Brezplačna e-knjiga za večjo prepoznavnost v medijih

Želite, da bi mediji več pisali o vas, vašem podjetju ali vaših izdelkih in storitvah?

Naložite si e-knjigo, v kateri vam 15 izkušenih piarovcev iz uglednih podjetij in agencij podaja svoje nasvete, poglede in dolgoletne izkušnje, ki jim v vsakodnevni praksi pomagajo dosegati odmevne objave v najrazličnejših medijh (časopisih, revijah, radiju, televiziji, spletnih portali…):

  • Barbara Režek, Had
  • Edita Krajnović, Mediade
  • Igor Furst, S&T
  • Irena Pavčič, IPPR
  • Jana Lutovac Lah
  • Jelka Novak Katona, SKB banka
  • Laura Smrekar, Competo
  • Mateja Čotar, UniCredit Bank
  • Nastja Kramer, Malinca
  • Nataša Japelj, Skaza
  • Nina Orel
  • Petra Juvančič, Vzajemna
  • Sabrina Povšič Štimec, RTV Slovenija
  • Tine Lavrič, SIQ
  • Urška Ojsteršek, Petrol

E-knjiga Kako do objav v medijih vam pomaga:

  • spoznati različne vidike povečevanja publicitete s strani piarovcev, ki postavljajo temelje piara v Sloveniji,
  • pridobiti dodatne ideje za povečanje publicitete oz. pridobitev objav v medijih
  • razumeti kaj novinarje, najpogosteje prepriča, da se odločijo za objavo članka o podjetju oz. o njegovih storitvah ali izdelkih,
  • izvedeti kakšne so izkušnje drugih piarovcev, katere teme so se izkazale za najbolj odmevne, da dobijo največ objav v medijih.

    Politika varovanja zasebnosti in osebnih podatkov.