IZPOLNITE SPODNJI OBRAZEC, ZA LAŽJO ORIENTACIJO IN UČINKOVITEJŠI PREGLED
Kljub vse bolj digitalizirani komunikaciji, prasta komunikacije v družbenih medijih, razvoju vsebinskega marketinga in medijskega založništva, ko podjetja postajajo sama svoje blagovne znamke, so učinkoviti odnosi z javnostmi še vedno osnova za uspeh podjetja in izgradnjo zaupanja pri ključnih javnostih. V Fenomeni vam pomagamo z vsemi ciljnimi skupinami pomembnimi za vaš obstoj na trgu graditi in vzdrževati dolgoročen in naklonjen dialog, tako z defenzivnimi kot ofenzivnimi strategijami. Sporočilo vašega podjetja spretno in ustrezno oblikujemo, da vključuje vaše vrednote in dejstva ter je hkrati zanimivo za javnost, ki ga uspešno sprejme. Ponosni smo na uspešno prakso graditve obsežne in odmevne publicitete za številna podjetja, ki smo jo dosegli z našimi strokovnjaki – večinoma nekdanji novinarji najbolj uglednih slovenskih medijskih hiš (od Dela, Financ, Delničarja, Slovenskih novic, Siola, revij Adria medie…).
Odnosi z javnostmi in graditev publicitete vključujejo:
- Korporativno komuniciranje.
- Komuniciranje z mediji (svetovanje s področja odnosov z javnostmi in ustvarjanja publicitete, organizacija novinarskih konferenc, priprava sporočil za medije, spremljanje medijev-kliping in analize objav, organizacija dogodkov, medijski intervjuji, spodbujanje publicitete…).
- Interno komunikacijo (pisma vodstva, interne revije, newslettri…).
- Krizno komuniciranje (strateško načrtovanje in preventiva, proaktivne strategije, strateški odziv…).
- Produktni piar in lojalnostne programe.
- Digitalno komunikacijo, družbene medije in vsebinski marketing (strategije za vsebinski marketing in uredniški koledar, blogi, povezave z blogerji, komunikacija na družbenih omrežjih, vsebine za spletne strani, digitalne revije, newslettri, e-knjige, bele knjige-white paper, webinarji…).
- Družbeno odgovornost (programi za sponzorske in donatorske aktivnosti…).
- Medijske treninge in treninge javnega nastopanja (priprave na nastop pred kamero, pred večjim občinstvom ali priprave na medijski intervju…).