IZPOLNITE SPODNJI OBRAZEC, ZA LAŽJO ORIENTACIJO IN UČINKOVITEJŠI PREGLED
Ugled ostaja najbolj dragocena vrednost podjetja, ki pa jo je vse težje ohranjati neomadeževano. Vse večja konkurenca pogosto ustvarja sovražno ozračje. Nenaklonjeno občinstvo ima prek družbenih omrežij in blogov močan vpliv na mnenje, ki si ga o podjetju posledično ustvari splošna javnost. Novinarji so vse bolj na preži za šokantno novico, ki bo povečala branost/prinesla oglede. V digitalni dobi se slaba novica razširi kot požar v presušenem gozdu. Zato je v takšnih okoliščinah pomembno graditi komunikacijo in aktivnosti podjetja zelo premišljeno in družbeno odgovorno. Do izgradnje dobrega ugleda in zaupanja vaših strank vam pomagamo s komunikacijo, ki je na vseh komunikacijskih kanalih enotna in usklajena z aktivnostmi ter cilji vašega podjetja.
Korporativna komunikacija vključuje:
- Pozicioniranje vodstva
- Krizno komunikacijo in upravljanje z grožnjami za podjetje
- Upravljanje s spremembami v podjetju
- Interno komunikacijo
- Odnose z mediji
- Razvoj vsebine podjetja
- Družbeno odgovornost