IZPOLNITE SPODNJI OBRAZEC, ZA LAŽJO ORIENTACIJO IN UČINKOVITEJŠI PREGLED

“Every master was once a beginner. Every professional was once an amateur. Robin Sharma”

V času, ko se stvari spreminjajo in razvijajo hitreje, kot smo jih zmožni dokumentirati, nam lahko le nenehna praktična izobraževanja omogočijo, da ostajamo na vrhu trendov in svojo strategijo prilagajamo v skladu z njimi ter tako povedemo pred konkurenco. Prav tako je pomembno, da ostajamo v formi in treniramo svoj javni nastop ter spretnost obladovanja svoje komunikacije pod testnim pritiskom, saj ko se znajdemo v krizni situaciji, v kateri moramo ukrepati, bomo lažje ohranili svoj ugled, kot če bo realna krizna situacija hkrati naš prvi testni poligon javnega nastopanja.

Na Fenomeninih komunikacijsko-medijskih treningih se udeleženci učijo povečevati prepričljivost govornega nastopa, s ciljem, da govorec ostane v spominu javnosti. Govorec se nauči tudi pritegniti pozornost javnosti in ustvarjati pozitiven vtis. Vse to pa temelji na povečanju samozavesti in sproščenosti govorcev. Pri vsakem govorcu poiščemo njegovo polje pristnosti in iz tega gradimo za njega značilen ton komunikacije in karizmo. Naš cilj je doseči, da govorec s svojim govornim nastopom sproži akcijo pri ciljni javnosti.

Izobraževanja, treningi in svetovanja vključujejo:

  • Medijski treningi in treningi javnega nastopanja
  • Izobraževanja: seminarji, delavnice, webinarji s področja odnosov z javnostmi v digitalni dobi, vsebinskega marketinga in graditev mnenjskega voditeljstva
  • Posodabljanje sistemov poslovanja, kreativnih produkcijskih delovnih procesov in delovnih procesov vodij projektov (pregled in analiza obstoječega stanja in načrtovanje potrebnih kratkoročnih in dolgoročnih sprememb v sistemih poslovanja vezanih predvsem na boljšo učinkovitost, implementacija avtomatizacije, vzpostavitev tehnološko naprednih sistemov za hitrejše doseganje ciljev posameznikov znotraj ekipe ali celotne ekipe)

NAŠE STORITVE, KI JIH IZVEDEMO ZA VAS

ŽELIŠ POVEČATI PREPOZNAVNOST?
VPIŠI SVOJ MAIL NASLOV IN KLIKNI NA SPODNJI GUMB!

KAKO DO OBJAV V MEDIJIH

Brezplačna e-knjiga za večjo prepoznavnost v medijih

Želite, da bi mediji več pisali o vas, vašem podjetju ali vaših izdelkih in storitvah?

Naložite si e-knjigo, v kateri vam 15 izkušenih piarovcev iz uglednih podjetij in agencij podaja svoje nasvete, poglede in dolgoletne izkušnje, ki jim v vsakodnevni praksi pomagajo dosegati odmevne objave v najrazličnejših medijh (časopisih, revijah, radiju, televiziji, spletnih portali…):

  • Barbara Režek, Had
  • Edita Krajnović, Mediade
  • Igor Furst, S&T
  • Irena Pavčič, IPPR
  • Jana Lutovac Lah
  • Jelka Novak Katona, SKB banka
  • Laura Smrekar, Competo
  • Mateja Čotar, UniCredit Bank
  • Nastja Kramer, Malinca
  • Nataša Japelj, Skaza
  • Nina Orel
  • Petra Juvančič, Vzajemna
  • Sabrina Povšič Štimec, RTV Slovenija
  • Tine Lavrič, SIQ
  • Urška Ojsteršek, Petrol

E-knjiga Kako do objav v medijih vam pomaga:

  • spoznati različne vidike povečevanja publicitete s strani piarovcev, ki postavljajo temelje piara v Sloveniji,
  • pridobiti dodatne ideje za povečanje publicitete oz. pridobitev objav v medijih
  • razumeti kaj novinarje, najpogosteje prepriča, da se odločijo za objavo članka o podjetju oz. o njegovih storitvah ali izdelkih,
  • izvedeti kakšne so izkušnje drugih piarovcev, katere teme so se izkazale za najbolj odmevne, da dobijo največ objav v medijih.

    Politika varovanja zasebnosti in osebnih podatkov.