Podjetja, ki so pripravljena poosebiti svoje blagovne znamke, tako da se izpostavijo, lahko zgradijo večjo prepoznavnost in priljubljenost pri svojih ciljnih javnostih. Z rednim prestavljanjem vašega zornega kota, konstantno distribucijo informacij z vašega področja in pripovedovanjem zgodb, vam pomagamo pritegniti pozornost javnosti in vas vključiti v njihove pogovore še preden se začne njihova odločitev za nakup. Kot mnenjski vodja boste povabljeni v številne debate, ki so pomembne v vaši niši, ter boste povečali svojo mrežo sledilcev in jim ponudili priložnost za vzpostavitev tesnejših odnosov. Graditev mnenjskega voditeljstva v Fenomeni prakticiramo kot strateški pristop h komunikaciji podjetij, ki jim dodatno pomaga, da se pozicionirajo na trgu s svojo razlikovalno prednostjo in vzpostavijo odnose s svojimi javnostmi. S tem ko vodja postane prepoznaven mnenjski vodja, prispeva k dvigu ugleda podjetja ter pridobi večji vpliv, na podlagi katerega lahko poveča prihodke podjetja.
Brezplačna e-knjiga za večjo prepoznavnost v medijih
Želite, da bi mediji več pisali o vas, vašem podjetju ali vaših izdelkih in storitvah?
Naložite si e-knjigo, v kateri vam 15 izkušenih piarovcev iz uglednih podjetij in agencij podaja svoje nasvete, poglede in dolgoletne izkušnje, ki jim v vsakodnevni praksi pomagajo dosegati odmevne objave v najrazličnejših medijh (časopisih, revijah, radiju, televiziji, spletnih portali…):
E-knjiga Kako do objav v medijih vam pomaga: