IZPOLNITE SPODNJI OBRAZEC, ZA LAŽJO ORIENTACIJO IN UČINKOVITEJŠI PREGLED

“The job of leadership today is not just to make money. It is to make meaning.” John Hagel

Podjetja, ki so pripravljena poosebiti svoje blagovne znamke, tako da se izpostavijo, lahko zgradijo večjo prepoznavnost in priljubljenost pri svojih ciljnih javnostih. Z rednim prestavljanjem vašega zornega kota, konstantno distribucijo informacij z vašega področja in pripovedovanjem zgodb, vam pomagamo pritegniti pozornost javnosti in vas vključiti v njihove pogovore še preden se začne njihova odločitev za nakup. Kot mnenjski vodja boste povabljeni v številne debate, ki so pomembne v vaši niši, ter boste povečali svojo mrežo sledilcev in jim ponudili priložnost za vzpostavitev tesnejših odnosov. Graditev mnenjskega voditeljstva v Fenomeni prakticiramo kot strateški pristop h komunikaciji podjetij, ki jim dodatno pomaga, da se pozicionirajo na trgu s svojo razlikovalno prednostjo in vzpostavijo odnose s svojimi javnostmi. S tem ko vodja postane prepoznaven mnenjski vodja, prispeva k dvigu ugleda podjetja ter pridobi večji vpliv, na podlagi katerega lahko poveča prihodke podjetja.

Graditev mnenjskega voditeljstva vključuje:

  • Strateško načrtovanje.
  • Vzpostavitev spletnega mesta.
  • Razvoj vsebine.
  • Komunikacijo prek družbenih omrežij.
  • Graditev prepoznavnosti in ugleda.
  • Graditev publicitete.
  • Medijske treninge in treninge javnega nastopanja.

NAŠE STORITVE, KI JIH IZVEDEMO ZA VAS

ŽELIŠ POVEČATI PREPOZNAVNOST?
VPIŠI SVOJ MAIL NASLOV IN KLIKNI NA SPODNJI GUMB!

KAKO DO OBJAV V MEDIJIH

Brezplačna e-knjiga za večjo prepoznavnost v medijih

Želite, da bi mediji več pisali o vas, vašem podjetju ali vaših izdelkih in storitvah?

Naložite si e-knjigo, v kateri vam 15 izkušenih piarovcev iz uglednih podjetij in agencij podaja svoje nasvete, poglede in dolgoletne izkušnje, ki jim v vsakodnevni praksi pomagajo dosegati odmevne objave v najrazličnejših medijh (časopisih, revijah, radiju, televiziji, spletnih portali…):

  • Barbara Režek, Had
  • Edita Krajnović, Mediade
  • Igor Furst, S&T
  • Irena Pavčič, IPPR
  • Jana Lutovac Lah
  • Jelka Novak Katona, SKB banka
  • Laura Smrekar, Competo
  • Mateja Čotar, UniCredit Bank
  • Nastja Kramer, Malinca
  • Nataša Japelj, Skaza
  • Nina Orel
  • Petra Juvančič, Vzajemna
  • Sabrina Povšič Štimec, RTV Slovenija
  • Tine Lavrič, SIQ
  • Urška Ojsteršek, Petrol

E-knjiga Kako do objav v medijih vam pomaga:

  • spoznati različne vidike povečevanja publicitete s strani piarovcev, ki postavljajo temelje piara v Sloveniji,
  • pridobiti dodatne ideje za povečanje publicitete oz. pridobitev objav v medijih
  • razumeti kaj novinarje, najpogosteje prepriča, da se odločijo za objavo članka o podjetju oz. o njegovih storitvah ali izdelkih,
  • izvedeti kakšne so izkušnje drugih piarovcev, katere teme so se izkazale za najbolj odmevne, da dobijo največ objav v medijih.

    Politika varovanja zasebnosti in osebnih podatkov.