Področja, ki jih mora pokriti dobra komunikacija

Komunikacija ne more delovati po eni in isti obliki, ki bi bila prava za vse naročnike in situacije. Vsako poslovno področje ima svoje zahteve, zato moramo znati prepoznati potrebe podjetja ali organizacije. Treba je pripraviti osredotočen načrt za prave medije in prave ciljne skupine. Pomembno vlogo igra tudi kreativno pozicioniranje in razvoj sporočil, ki v daljšem obdobju pripovedujejo zgodbe o uspehu naših strank. Če imate zgodbe, jih uporabite in jih na pravi način posredujte pravi ciljni skupini, če jih nimate, se jih naučite ustvarjati, da povečate vašo prepoznavnost.

Namen komuniciranja je graditi dolgoročen odnos z našimi deležniki, da vzpostavimo zaupanje in se lahko čim bolj približamo našim potrebam. Zato je treba vzpostaviti enakopraven, dialoški in interaktiven odnos med organizacijo/podjetjem in njenim zunanjim okoljem. Da bi to dosegli moramo opazovati in raziskati to okolje ter nenehno iskati skupne točke. Nato se lotimo definiranja ciljnih segmentov javnosti in oblikovanja ustreznih sporočil, ki jih ciljni skupini posredujemo po ustreznih kanalih. Pripravimo tudi načrte za posamezne komunikacijske akcije, ki so lahko na korporativni ravni, kot podpora produktnemu komuniciranju, odnosom z mediji, komunikaciji z zaposlenimi ali spletni komunikaciji. Vse aktivnosti se na koncu odražajo kot graditev dobrega ugleda podjetja.

 

Področja v podjetju, kjer je še posebej pomembna dobra komunikacija:

–          pri vseh komunikacijskih zadevah tako znotraj kot izven podjetja;

–          pri družbeni odgovornosti oziroma sponzorstvih in donacijah;

–          pri promociji in predstavitvi podjetja;

–          pri organizaciji dogodkov.

DELI VSEBINO

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest

DODAJ KOMENTAR

Leave a Comment

KAKO DO OBJAV V MEDIJIH

Brezplačna e-knjiga za večjo prepoznavnost v medijih

Želite, da bi mediji več pisali o vas, vašem podjetju ali vaših izdelkih in storitvah?

Naložite si e-knjigo, v kateri vam 15 izkušenih piarovcev iz uglednih podjetij in agencij podaja svoje nasvete, poglede in dolgoletne izkušnje, ki jim v vsakodnevni praksi pomagajo dosegati odmevne objave v najrazličnejših medijh (časopisih, revijah, radiju, televiziji, spletnih portali…):

  • Barbara Režek, Had
  • Edita Krajnović, Mediade
  • Igor Furst, S&T
  • Irena Pavčič, IPPR
  • Jana Lutovac Lah
  • Jelka Novak Katona, SKB banka
  • Laura Smrekar, Competo
  • Mateja Čotar, UniCredit Bank
  • Nastja Kramer, Malinca
  • Nataša Japelj, Skaza
  • Nina Orel
  • Petra Juvančič, Vzajemna
  • Sabrina Povšič Štimec, RTV Slovenija
  • Tine Lavrič, SIQ
  • Urška Ojsteršek, Petrol

E-knjiga Kako do objav v medijih vam pomaga:

  • spoznati različne vidike povečevanja publicitete s strani piarovcev, ki postavljajo temelje piara v Sloveniji,
  • pridobiti dodatne ideje za povečanje publicitete oz. pridobitev objav v medijih
  • razumeti kaj novinarje, najpogosteje prepriča, da se odločijo za objavo članka o podjetju oz. o njegovih storitvah ali izdelkih,
  • izvedeti kakšne so izkušnje drugih piarovcev, katere teme so se izkazale za najbolj odmevne, da dobijo največ objav v medijih.

    Politika varovanja zasebnosti in osebnih podatkov.