Organizacija dogodkov

Prirejanje dogodkov je v zadnjem času postalo zelo učinkovita aktivnost podjetij za poglabljanje odnosov s svojimi naročniki, zaposlenimi ali dobavitelji, krepitev ogleda podjetja ali blagovne znamke, povečevanje prodaje in podobno. Dogodek podjetjem omogoči, da se prebijejo skozi nasičenost oglasnega prostora in na zelo kreativen, zabaven in nevsiljiv način določeni ciljni skupini posredujejo želeno sporočilo. Če je dogodek inovativen in privlačen ter usklajen z vizijo in poslanstvom podjetja, lahko podjetju omogoči veliko pozitivne publicitete v medijih.

Med dogodke, ki služijo kot komunikacijsko orodje z različnimi ciljnimi skupinami, štejemo:

  • novinarske konference in drugi sprejemi za novinarje;
  • promocijski dogodki (razstave, sejmi, otvoritve …);
  • družabni dogodki (pogostitve, zabave, novoletne zabave, poslovni zajtrki, športni dogodki, koncerti, team buildingi …);
  • izobraževalni dogodki (seminarji, konference in kongresi);
  • dobrodelni dogodki;
  • skupščine, srečanja delničarjev …

Da bi podjetje prek izpeljave dogodka lahko doseglo zastavljen cilj, mora biti dogodek izveden strateško. Organizacije dogodka se mora podjetje lotiti premišljeno, načrtovano in z veliko mero kreativnosti. Poskrbeti mora za vsak vidik dogodka, ki ga pred tem skrbno premisli in predvidi. Nato pa mora od začetne organizacije do njegove implementacije pozorno bdeti nad njegovo izvedbo, da ustvari enkratno in neponovljivo doživetje za vse udeležence, ki jim mora dogodek ostati v prijetnem spominu, da se bo o dogodku še dolgo govorilo in bodo tako tudi sami udeleženci dogodka glasniki in promotorji podjetja in njegovih produktov oziroma storitev. Prav tako je treba dodatno poskrbeti za komunikacijsko podporo pred, med in po dogodku.

DELI VSEBINO

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest

DODAJ KOMENTAR

Leave a Comment

KAKO DO OBJAV V MEDIJIH

Brezplačna e-knjiga za večjo prepoznavnost v medijih

Želite, da bi mediji več pisali o vas, vašem podjetju ali vaših izdelkih in storitvah?

Naložite si e-knjigo, v kateri vam 15 izkušenih piarovcev iz uglednih podjetij in agencij podaja svoje nasvete, poglede in dolgoletne izkušnje, ki jim v vsakodnevni praksi pomagajo dosegati odmevne objave v najrazličnejših medijh (časopisih, revijah, radiju, televiziji, spletnih portali…):

  • Barbara Režek, Had
  • Edita Krajnović, Mediade
  • Igor Furst, S&T
  • Irena Pavčič, IPPR
  • Jana Lutovac Lah
  • Jelka Novak Katona, SKB banka
  • Laura Smrekar, Competo
  • Mateja Čotar, UniCredit Bank
  • Nastja Kramer, Malinca
  • Nataša Japelj, Skaza
  • Nina Orel
  • Petra Juvančič, Vzajemna
  • Sabrina Povšič Štimec, RTV Slovenija
  • Tine Lavrič, SIQ
  • Urška Ojsteršek, Petrol

E-knjiga Kako do objav v medijih vam pomaga:

  • spoznati različne vidike povečevanja publicitete s strani piarovcev, ki postavljajo temelje piara v Sloveniji,
  • pridobiti dodatne ideje za povečanje publicitete oz. pridobitev objav v medijih
  • razumeti kaj novinarje, najpogosteje prepriča, da se odločijo za objavo članka o podjetju oz. o njegovih storitvah ali izdelkih,
  • izvedeti kakšne so izkušnje drugih piarovcev, katere teme so se izkazale za najbolj odmevne, da dobijo največ objav v medijih.

    Politika varovanja zasebnosti in osebnih podatkov.