O Fenomeni

Naša filozofija

Pri delu sledimo najvišjim standardom pri upravljanju komunikacije in ugleda naših strank. Ustvarjamo inovativne digitalne oz. spletne izkušnje, ki bogatijo življenja ljudi, so zabavne in uporabne.

Vašemu podjetju lahko pomagamo, da izstopi iz množice, samo če si upate. Radi se zadržujemo izven zone ugodja, ker se takrat dogaja naša največja rast.

Zanesljivost. Prodornost. Analitičnost. Optimizem. Kreativnost.

kdo-smo-2_mini

Naše poslanstvo je vnašati strast in žmoht v komunikacijo in zgodbo vašega podjetja.

Smo izjemno družbeno odgovorno podjetje.

“Mag. Anja Horvat Jeromel, direktorica komunikacij v podjetju Fenomena, je komunikologinja z več kot 19 letnimi izkušnjami na področju komunikacij. Od tega 6 let na področju novinarstva, 13 let na področju marketinga in odnosov z javnostmi, v podjetjih kot so UniCredit Bank, Halcom, KGZS, Ekolife, Poslovni mediji (PM)… V zadnjih 3 letih pa jo je posrkal svet digitalnega oz. vsebinskega marketinga in družbenih medijev, zato je prepričana, da bo Fenomena postala mnenjski vodja v tem hitro rastočem področju. Na vseh dosedanjih pozicijah je uspešno dosegala in presegala rezultate, ter povečevala ugled in prepoznavnost podjetij, za katere je delala, zato imajo njeni ambiciozni načrti trdne temelje.”

Anja Horvat Jeromel

Direktorica komunikacij
GSM: 040-29-77-28, E-pošta: anja@fenomena.si

Fenomenin prispevek družbi

Zavedamo se, da ustvarjanje prihodkov in obilja ni namenjeno le temu, da z njimi poskrbimo zase, za naše družine in naše ljubljene, vendar želimo po svojih močeh poskrbeti za širšo družbo oziroma svet. Denar je moč, zato želimo z njo ravnati odgovorno, zavestno in z ljubeznijo, da bomo lahko s svojim življenjem in delovanjem pustili pozitiven pečat v svetu in s tem sprožili še več pozitivnih dejanj.

Zahvaljujemo se tudi vam, ki prav tako posredno podpirate te projekte, ker sodelujete z nami!

Uspeh nas motivira. A ko ga dosežemo, je čas za zahvalo oziroma izkaz hvaležnosti. Vračanje družbi, ki nam je uspeh omogočila, je najbolj direktna zahvala. Mi družbi vračamo v obliki svoje energije in sredstev. Zato podpiramo in razvijamo družbeno odgovorne projekte:

Ekologičen – da bi pomagali ljudem postati srečni in zdravi ter ohranjati naravno lepoto našega planeta
Partnersko kmetijstvo – da bi slovenski družbi omogočili kakovostno lokalno ekološko hrano

ŽELIŠ POVEČATI PREPOZNAVNOST?
VPIŠI SVOJ MAIL NASLOV IN KLIKNI NA SPODNJI GUMB!

ŽELIŠ POVEČATI PREPOZNAVNOST?

VPIŠI SVOJ MAIL NASLOV IN KLIKNI NA SPODNJI GUMB!

KAKO DO OBJAV V MEDIJIH

Brezplačna e-knjiga za večjo prepoznavnost v medijih

Želite, da bi mediji več pisali o vas, vašem podjetju ali vaših izdelkih in storitvah?

Naložite si e-knjigo, v kateri vam 15 izkušenih piarovcev iz uglednih podjetij in agencij podaja svoje nasvete, poglede in dolgoletne izkušnje, ki jim v vsakodnevni praksi pomagajo dosegati odmevne objave v najrazličnejših medijh (časopisih, revijah, radiju, televiziji, spletnih portali…):

  • Barbara Režek, Had
  • Edita Krajnović, Mediade
  • Igor Furst, S&T
  • Irena Pavčič, IPPR
  • Jana Lutovac Lah
  • Jelka Novak Katona, SKB banka
  • Laura Smrekar, Competo
  • Mateja Čotar, UniCredit Bank
  • Nastja Kramer, Malinca
  • Nataša Japelj, Skaza
  • Nina Orel
  • Petra Juvančič, Vzajemna
  • Sabrina Povšič Štimec, RTV Slovenija
  • Tine Lavrič, SIQ
  • Urška Ojsteršek, Petrol

E-knjiga Kako do objav v medijih vam pomaga:

  • spoznati različne vidike povečevanja publicitete s strani piarovcev, ki postavljajo temelje piara v Sloveniji,
  • pridobiti dodatne ideje za povečanje publicitete oz. pridobitev objav v medijih
  • razumeti kaj novinarje, najpogosteje prepriča, da se odločijo za objavo članka o podjetju oz. o njegovih storitvah ali izdelkih,
  • izvedeti kakšne so izkušnje drugih piarovcev, katere teme so se izkazale za najbolj odmevne, da dobijo največ objav v medijih.

    Politika varovanja zasebnosti in osebnih podatkov.