Pri poslovanju smo danes soočeni s kompleksnejšimi komunikacijskimi izzivi kot kdajkoli prej. Visoka družbena pričakovanja, vse večji upad zaupanja javnosti v podjetja, večje nezaupanje lastnikov do podjetij, digitalna komunikacija, ki spreminja razmerja moči in mednarodni konkurenčni pritiski so le nekateri izmed izzivov, s katerimi se danes soočajo podjetja.
Zato je nujno, da podjetja načrtovano in strateško upravljajo svojo korporativno komunikacijo, ki je povezana z gradnjo, ohranjanjem in branjenjem svojega ugleda. To posledično vpliva na uspešno poslovanje kot tudi na samo vrednost podjetja. Dober ugled pomaga k boljši prodaji, omogoča, da so dobavne verige bolj zanesljive in privablja boljše kadre v podjetje.
Vsako podjetje ima zastavljene različne cilje, zato je pomembno, da jih uspešno vključi v komunikacijsko strategijo, ki bo najbolje izpolnila poslanstvo in načrte podjetja. Ta strategija predstavlja osnovo vseh nadaljnjih komunikacijskih prizadevanj. Prav tako je pomembno, da so ciljna sporočila ustrezno oblikovanja, saj prispevajo k enotni identiteti podjetja. Za nekatera podjetja komunikacijska strategija pomeni le predstavitev podjetja in njegovih storitev v javnosti, za druga predstavlja izvedbo konkretne promocijske aktivnosti. Vsem pa je skupen cilj pozitivno pridobivanje pozornosti v javnosti.
Komunikacijska strategija vam omogoča:
- graditi dolgoročne komunikacije s ciljnimi javnostmi – ustvarjanje zaupanja in približevanje k potrebam ciljnih javnosti,
- vzpostavljati pravičen in interaktiven dialog med podjetjem in njenim okoljem,
- ustrezno pozicioniranje blagovnih znamk podjetja,
- graditev dobrega ugleda in zaupanja v podjetje tako poslovnih partnerjev kot tudi širše javnosti,
- uresničevanje vizije, poslanstva in strategije podjetja,
- dvigovanje občutka pripadnosti in zadovoljstva zaposlenih v okviru močne poslovne kulture,
- ohranjanje močnega položaja delnice podjetja.
Strateško komunikacija v podjetju mora biti zasnovana na:
- spoštovanju osnovnih vrednot (zaupanje)
- odgovorni praksi
- razvoju celostnega okvirja
- poglabljanju temeljev poslovanja
- ohranjanju povezanosti med partnerji