Korporativna komunikacija in strateško pozicioniranje

Pri poslovanju smo danes soočeni s kompleksnejšimi komunikacijskimi izzivi kot kdajkoli prej. Visoka družbena pričakovanja, vse večji upad zaupanja javnosti v podjetja, večje nezaupanje lastnikov do podjetij, digitalna komunikacija, ki spreminja razmerja moči in mednarodni konkurenčni pritiski so le nekateri izmed izzivov, s katerimi se danes soočajo podjetja.

Zato je nujno, da podjetja načrtovano in strateško upravljajo svojo korporativno komunikacijo, ki je povezana z gradnjo, ohranjanjem in branjenjem svojega ugleda. To posledično vpliva na uspešno poslovanje kot tudi na samo vrednost podjetja. Dober ugled pomaga k boljši prodaji, omogoča, da so dobavne verige bolj zanesljive in privablja boljše kadre v podjetje.

Vsako podjetje ima zastavljene različne cilje, zato je pomembno, da jih uspešno vključi v komunikacijsko strategijo, ki bo najbolje izpolnila poslanstvo in načrte podjetja. Ta strategija predstavlja osnovo vseh nadaljnjih komunikacijskih prizadevanj. Prav tako je pomembno, da so ciljna sporočila ustrezno oblikovanja, saj prispevajo k enotni identiteti podjetja. Za nekatera podjetja komunikacijska strategija pomeni le predstavitev podjetja in njegovih storitev v javnosti, za druga predstavlja izvedbo konkretne promocijske aktivnosti. Vsem pa je skupen cilj pozitivno pridobivanje pozornosti v javnosti.

Komunikacijska strategija vam omogoča:

  • graditi dolgoročne komunikacije s ciljnimi javnostmi – ustvarjanje zaupanja in približevanje k potrebam ciljnih javnosti,
  • vzpostavljati pravičen in interaktiven dialog med podjetjem in njenim okoljem,
  • ustrezno pozicioniranje blagovnih znamk podjetja,
  • graditev dobrega ugleda in zaupanja v podjetje tako poslovnih partnerjev kot tudi širše javnosti,
  • uresničevanje vizije, poslanstva in strategije podjetja,
  • dvigovanje občutka pripadnosti in zadovoljstva zaposlenih v okviru močne poslovne kulture,
  • ohranjanje močnega položaja delnice podjetja.

Strateško komunikacija v podjetju mora biti zasnovana na:

  • spoštovanju osnovnih vrednot (zaupanje)
  • odgovorni praksi
  • razvoju celostnega okvirja
  • poglabljanju temeljev poslovanja
  • ohranjanju povezanosti med partnerji

DELI VSEBINO

DODAJ KOMENTAR

Leave a Comment

KAKO DO OBJAV V MEDIJIH

Brezplačna e-knjiga za večjo prepoznavnost v medijih

Želite, da bi mediji več pisali o vas, vašem podjetju ali vaših izdelkih in storitvah?

Naložite si e-knjigo, v kateri vam 15 izkušenih piarovcev iz uglednih podjetij in agencij podaja svoje nasvete, poglede in dolgoletne izkušnje, ki jim v vsakodnevni praksi pomagajo dosegati odmevne objave v najrazličnejših medijh (časopisih, revijah, radiju, televiziji, spletnih portali…):

  • Barbara Režek, Had
  • Edita Krajnović, Mediade
  • Igor Furst, S&T
  • Irena Pavčič, IPPR
  • Jana Lutovac Lah
  • Jelka Novak Katona, SKB banka
  • Laura Smrekar, Competo
  • Mateja Čotar, UniCredit Bank
  • Nastja Kramer, Malinca
  • Nataša Japelj, Skaza
  • Nina Orel
  • Petra Juvančič, Vzajemna
  • Sabrina Povšič Štimec, RTV Slovenija
  • Tine Lavrič, SIQ
  • Urška Ojsteršek, Petrol

E-knjiga Kako do objav v medijih vam pomaga:

  • spoznati različne vidike povečevanja publicitete s strani piarovcev, ki postavljajo temelje piara v Sloveniji,
  • pridobiti dodatne ideje za povečanje publicitete oz. pridobitev objav v medijih
  • razumeti kaj novinarje, najpogosteje prepriča, da se odločijo za objavo članka o podjetju oz. o njegovih storitvah ali izdelkih,
  • izvedeti kakšne so izkušnje drugih piarovcev, katere teme so se izkazale za najbolj odmevne, da dobijo največ objav v medijih.

    Politika varovanja zasebnosti in osebnih podatkov.