Komunicirati ali nekomunicirati?

V sodobni informacijski družbi, v dobi digitalnih medijev kjer nekomuniciranje ne obstaja, bodo preživela le podjetja, ki bodo uskladila polovanje in komunikacijo, ki sta družbeno odgovorna, okolju prijazna ter temeljita na prebujeni zavesti.

Kompleksnost, negotovost, protislovja nas danes spremljajo na vsakem koraku tako poslovnega kot zasebnega vsakdana. Produkcija informacij je v zadnjih 30 letih večja kot v prejšnjih 5.000 letih. Poleg tega se vsakih 5 let količinska distribucija informacij podvoji. V poplavi informacij ljudje začenjajo prepoznavati, da je smisel življenja v temu, da se vrnemo k svojemu bistvu in se znova nazaj uskladimo z naravo in naravnim ritmom. Zato prihaja čas, ko začenjajo prepoznavati odprto in iskreno komunikacijo, s posluhom za sočloveka.

DELI VSEBINO

DODAJ KOMENTAR

Leave a Comment

KAKO DO OBJAV V MEDIJIH

Brezplačna e-knjiga za večjo prepoznavnost v medijih

Želite, da bi mediji več pisali o vas, vašem podjetju ali vaših izdelkih in storitvah?

Naložite si e-knjigo, v kateri vam 15 izkušenih piarovcev iz uglednih podjetij in agencij podaja svoje nasvete, poglede in dolgoletne izkušnje, ki jim v vsakodnevni praksi pomagajo dosegati odmevne objave v najrazličnejših medijh (časopisih, revijah, radiju, televiziji, spletnih portali…):

  • Barbara Režek, Had
  • Edita Krajnović, Mediade
  • Igor Furst, S&T
  • Irena Pavčič, IPPR
  • Jana Lutovac Lah
  • Jelka Novak Katona, SKB banka
  • Laura Smrekar, Competo
  • Mateja Čotar, UniCredit Bank
  • Nastja Kramer, Malinca
  • Nataša Japelj, Skaza
  • Nina Orel
  • Petra Juvančič, Vzajemna
  • Sabrina Povšič Štimec, RTV Slovenija
  • Tine Lavrič, SIQ
  • Urška Ojsteršek, Petrol

E-knjiga Kako do objav v medijih vam pomaga:

  • spoznati različne vidike povečevanja publicitete s strani piarovcev, ki postavljajo temelje piara v Sloveniji,
  • pridobiti dodatne ideje za povečanje publicitete oz. pridobitev objav v medijih
  • razumeti kaj novinarje, najpogosteje prepriča, da se odločijo za objavo članka o podjetju oz. o njegovih storitvah ali izdelkih,
  • izvedeti kakšne so izkušnje drugih piarovcev, katere teme so se izkazale za najbolj odmevne, da dobijo največ objav v medijih.

    Politika varovanja zasebnosti in osebnih podatkov.