Komuniciranje z mediji

[segment]

Prihodnost pripada tistim, ki znajo komunicirati s posluhom za sočloveka.

Mediji so za vsako podjetje izjemnega pomena, saj omogočajo predstavitev delovanja podjetja v javnosti. Komunikacija z mediji ni oglaševanje, saj zajema neplačani medijski čas ali prostor, zato so merila za objavo sporočila na strani urednikov. Mediji prenašajo informacije in so orodje komuniciranja. Javnost tudi bolj verjame informacijam, ki jih v svojih prispevkih objavijo novinarji, kot oglasnim sporočilom. Podjetjem novinarji zastavljajo najrazličnejša vprašanja in jim tako omogočajo, da postanejo sooblikovalci javnega mnenja. Na drugi strani pa podjetja tudi nenehno nadzorujejo, kritizirajo ali odobravajo kot nekakšni »psi čuvaji«.

Ker imajo mediji svoja pravila delovanja, jih morajo spoštovati tudi podjetja, če želijo ustrezno predstavitev v javnosti ter ohranitev ali gradnjo dobrega ugleda. Ravno zato v Fenomeni menimo, da morajo komunikacijo z mediji prevzeti strokovnjaki, ki dobro poznajo to področje, saj gre za tako pomembno področje, pri katerem ni prostora za napake. Te vas lahko hitro stanejo ugleda in posledično uspeha. Pri uspešni komunikaciji z mediji vam lahko pomagamo v Fenomeni. Lahko vam pripravimo medijsko analizo, medijski načrt ali medijski priročnik, lahko pa poskrbimo za izvedbo prek uporabe različnih orodij odnosov z mediji. Za vas lahko oblikujemo sporočila za medije ali druga avtorska besedila, v katerih sporočilo ustrezno prilagodimo mediju. Organiziramo lahko tudi novinarske konference, zakuske in druga neformalna srečanja, kjer imate priložnost z novinarji govoriti tudi osebno.

[/segment]

Leave a Comment

KAKO DO OBJAV V MEDIJIH

Brezplačna e-knjiga za večjo prepoznavnost v medijih

Želite, da bi mediji več pisali o vas, vašem podjetju ali vaših izdelkih in storitvah?

Naložite si e-knjigo, v kateri vam 15 izkušenih piarovcev iz uglednih podjetij in agencij podaja svoje nasvete, poglede in dolgoletne izkušnje, ki jim v vsakodnevni praksi pomagajo dosegati odmevne objave v najrazličnejših medijh (časopisih, revijah, radiju, televiziji, spletnih portali…):

  • Barbara Režek, Had
  • Edita Krajnović, Mediade
  • Igor Furst, S&T
  • Irena Pavčič, IPPR
  • Jana Lutovac Lah
  • Jelka Novak Katona, SKB banka
  • Laura Smrekar, Competo
  • Mateja Čotar, UniCredit Bank
  • Nastja Kramer, Malinca
  • Nataša Japelj, Skaza
  • Nina Orel
  • Petra Juvančič, Vzajemna
  • Sabrina Povšič Štimec, RTV Slovenija
  • Tine Lavrič, SIQ
  • Urška Ojsteršek, Petrol

E-knjiga Kako do objav v medijih vam pomaga:

  • spoznati različne vidike povečevanja publicitete s strani piarovcev, ki postavljajo temelje piara v Sloveniji,
  • pridobiti dodatne ideje za povečanje publicitete oz. pridobitev objav v medijih
  • razumeti kaj novinarje, najpogosteje prepriča, da se odločijo za objavo članka o podjetju oz. o njegovih storitvah ali izdelkih,
  • izvedeti kakšne so izkušnje drugih piarovcev, katere teme so se izkazale za najbolj odmevne, da dobijo največ objav v medijih.

    Politika varovanja zasebnosti in osebnih podatkov.