Komuniciranje s finančnimi javnostmi

Nove tehnologije in globalizacija so imele močan vpliv na trg kapitala, ki je dobil velik nabor informacij dobi po različnih sodobnih komunikacijskih kanalih. Zato učinkovita komunikacija, skladna z vizijo in cilji podjetja lahko izjemno veliko pripomore k višji vrednosti podjetja in tako k večji konkurenčnosti podjetja na trgu kapitala. Zato kdor se je kdaj ukvarjal s financami ve, da je zaupanje ključnega pomena, kar pomeni da sta uspeh podjetja in njegov ugled soodvisna od učinkovite komunikacije s finančnimi javnostmi. Zato mora biti komuniciranje s to ključno skupino v nekoliko drugačnem tonu kot je sicer v navadi pri ostalih oblikah odnosov z javnostmi.

Pri tem moramo biti posebej pozorni na pravočasno razkrivanje cenovno občutljivih informacij, hkratno razkritje cenovno občutljivih informacij vsem vlagateljem in na prepoved trgovanja z notranjimi informacijami. Preden pa začnemo s komunikacijo do finančnih javnosti, si moramo odgovoriti na naslednji vprašanji: Ali poznamo svoje vlagatelje? Ali naši vlagatelji razumejo našo strategijo?

Da bi vaši vlagatelji in druge finančne javnosti čim bolj poznali razvoj podjetja in vašo strategijo, moramo poskrbeti za ustrezno pripravljena sporočila za javnost, kakovostna letna poročila, pisma delničarjem, poročila z letne skupščine, novinarske konference o letnih-, poletnih- ali četrtletnih rezultatih, predstavitve ali drugih komunikacijskih orodij.

Zaupanje vlagateljev in analitikov pridobite tudi s treningi javnih nastopov vodstva, kadar ni vajeno nastopati v medijih, da pridobi suverenost, ki je potrebna za učinkovito predstavitev, ki vzpostavi zaupanje. Odnosi s finančnimi javnostmi namreč temeljijo na integriteti, iznajdljivem sporočanju in osebni kredibilnosti.

DELI VSEBINO

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest

DODAJ KOMENTAR

Leave a Comment

KAKO DO OBJAV V MEDIJIH

Brezplačna e-knjiga za večjo prepoznavnost v medijih

Želite, da bi mediji več pisali o vas, vašem podjetju ali vaših izdelkih in storitvah?

Naložite si e-knjigo, v kateri vam 15 izkušenih piarovcev iz uglednih podjetij in agencij podaja svoje nasvete, poglede in dolgoletne izkušnje, ki jim v vsakodnevni praksi pomagajo dosegati odmevne objave v najrazličnejših medijh (časopisih, revijah, radiju, televiziji, spletnih portali…):

  • Barbara Režek, Had
  • Edita Krajnović, Mediade
  • Igor Furst, S&T
  • Irena Pavčič, IPPR
  • Jana Lutovac Lah
  • Jelka Novak Katona, SKB banka
  • Laura Smrekar, Competo
  • Mateja Čotar, UniCredit Bank
  • Nastja Kramer, Malinca
  • Nataša Japelj, Skaza
  • Nina Orel
  • Petra Juvančič, Vzajemna
  • Sabrina Povšič Štimec, RTV Slovenija
  • Tine Lavrič, SIQ
  • Urška Ojsteršek, Petrol

E-knjiga Kako do objav v medijih vam pomaga:

  • spoznati različne vidike povečevanja publicitete s strani piarovcev, ki postavljajo temelje piara v Sloveniji,
  • pridobiti dodatne ideje za povečanje publicitete oz. pridobitev objav v medijih
  • razumeti kaj novinarje, najpogosteje prepriča, da se odločijo za objavo članka o podjetju oz. o njegovih storitvah ali izdelkih,
  • izvedeti kakšne so izkušnje drugih piarovcev, katere teme so se izkazale za najbolj odmevne, da dobijo največ objav v medijih.

    Politika varovanja zasebnosti in osebnih podatkov.