Kliping – spremljanje in analiza medijskih objav

K uspešni komunikaciji z mediji nam pomaga tudi naša seznanjenost z obsegom in vsebino medijskega podočanja o samem podjetju. To nam olajša posebno orodje – imenovano kliping, ki nam ponuja odgovore na naslednja vprašanja:

  • Kako so novinarji razumeli sporočila?
  • Čemu so posvetili največ pozornosti?
  • Kako pomembno mesto v medijih je zavzela določena tema?
  • Kako odmevne so bile objave?
  • Koliko je objava prispevala k uresničevanju komunikacijskega programa?

S storitvijo klipinga lahko na dnevni bazi spremljate, kateri medij je objavil kakšen prispevek o vašem podjetju. Le tako se boste lahko pravočasno odzivali na kritične medijske objave in prilagajali strategije komuniciranja. Kliping pa je koristen tudi, če želimo spremljati dejavnosti konkurenčnih podjetij ali dogajanje na poslovnem področju podjetja.

Pomembno in uporabno dopolnilo klipinga je analiza medijskih objav. Analiza medijskih objav namreč podjetju omogoči celovit vpogled v njegovo medijsko podobo in je osnova za nadaljnje načrtovanje komunikacijskih aktivnosti podjetja.

DELI VSEBINO

DODAJ KOMENTAR

Leave a Comment

KAKO DO OBJAV V MEDIJIH

Brezplačna e-knjiga za večjo prepoznavnost v medijih

Želite, da bi mediji več pisali o vas, vašem podjetju ali vaših izdelkih in storitvah?

Naložite si e-knjigo, v kateri vam 15 izkušenih piarovcev iz uglednih podjetij in agencij podaja svoje nasvete, poglede in dolgoletne izkušnje, ki jim v vsakodnevni praksi pomagajo dosegati odmevne objave v najrazličnejših medijh (časopisih, revijah, radiju, televiziji, spletnih portali…):

  • Barbara Režek, Had
  • Edita Krajnović, Mediade
  • Igor Furst, S&T
  • Irena Pavčič, IPPR
  • Jana Lutovac Lah
  • Jelka Novak Katona, SKB banka
  • Laura Smrekar, Competo
  • Mateja Čotar, UniCredit Bank
  • Nastja Kramer, Malinca
  • Nataša Japelj, Skaza
  • Nina Orel
  • Petra Juvančič, Vzajemna
  • Sabrina Povšič Štimec, RTV Slovenija
  • Tine Lavrič, SIQ
  • Urška Ojsteršek, Petrol

E-knjiga Kako do objav v medijih vam pomaga:

  • spoznati različne vidike povečevanja publicitete s strani piarovcev, ki postavljajo temelje piara v Sloveniji,
  • pridobiti dodatne ideje za povečanje publicitete oz. pridobitev objav v medijih
  • razumeti kaj novinarje, najpogosteje prepriča, da se odločijo za objavo članka o podjetju oz. o njegovih storitvah ali izdelkih,
  • izvedeti kakšne so izkušnje drugih piarovcev, katere teme so se izkazale za najbolj odmevne, da dobijo največ objav v medijih.

    Politika varovanja zasebnosti in osebnih podatkov.