Kdaj rabimo produktno komuniciranje?

Globalizacija, nenehne inovacije izdelkov, cenovni pritisk na cene, vzpon trgovskih mrež, ogromna možnost izbire različnih izdelkov, hitrost sprememb v družbi so sodobne potrošnike naredili vse bolj zahtevne. Za nameček jih naše informacije o novih produktih in storitvah vse težje dosežejo v poplavi vsakodnevnih novic.

  • Imate nov produkt ali novo storitev, ki ga/jo želite predstaviti javnosti z zadostno publiciteto?
  • Želite potrošnikom prednosti vaše rešitve predstaviti na preprost, jasen in privlačen način?
  • Se sprašujete, kako predstaviti vašo blagovno znamko, ki vstopa na trg, da se ne bi utopila v povprečju in zasičenosti?

Produktno komunikacijo uporabimo, kadar so naša ciljna skupina, ki jo želimo seznanjati z našimi novostmi, ravno potrošniki. Odnosi s potrošniki so za vsako podjetje ključnega pomena. Zato je za njih treba pripraviti promocijske vsebine, sporočila za medije, organizirati dogodke, kar se bo odzrcalilo v pozitivni naravnanosti potrošnikov in učinkovitem lansiranju produkta. Upravljanje z blagovno znamko je namreč več kot le komuniciranje, temveč je tudi skrb za zadovoljstvo uporabnikov vaših rešitev.

DELI VSEBINO

DODAJ KOMENTAR

Leave a Comment

KAKO DO OBJAV V MEDIJIH

Brezplačna e-knjiga za večjo prepoznavnost v medijih

Želite, da bi mediji več pisali o vas, vašem podjetju ali vaših izdelkih in storitvah?

Naložite si e-knjigo, v kateri vam 15 izkušenih piarovcev iz uglednih podjetij in agencij podaja svoje nasvete, poglede in dolgoletne izkušnje, ki jim v vsakodnevni praksi pomagajo dosegati odmevne objave v najrazličnejših medijh (časopisih, revijah, radiju, televiziji, spletnih portali…):

  • Barbara Režek, Had
  • Edita Krajnović, Mediade
  • Igor Furst, S&T
  • Irena Pavčič, IPPR
  • Jana Lutovac Lah
  • Jelka Novak Katona, SKB banka
  • Laura Smrekar, Competo
  • Mateja Čotar, UniCredit Bank
  • Nastja Kramer, Malinca
  • Nataša Japelj, Skaza
  • Nina Orel
  • Petra Juvančič, Vzajemna
  • Sabrina Povšič Štimec, RTV Slovenija
  • Tine Lavrič, SIQ
  • Urška Ojsteršek, Petrol

E-knjiga Kako do objav v medijih vam pomaga:

  • spoznati različne vidike povečevanja publicitete s strani piarovcev, ki postavljajo temelje piara v Sloveniji,
  • pridobiti dodatne ideje za povečanje publicitete oz. pridobitev objav v medijih
  • razumeti kaj novinarje, najpogosteje prepriča, da se odločijo za objavo članka o podjetju oz. o njegovih storitvah ali izdelkih,
  • izvedeti kakšne so izkušnje drugih piarovcev, katere teme so se izkazale za najbolj odmevne, da dobijo največ objav v medijih.

    Politika varovanja zasebnosti in osebnih podatkov.