Katere tekste najpogosteje pripravljamo v odnosih z javnostmi?

Glavni cilj odnosov z javnostmi je prenos sporočil (promocijskih vsebin) podjetja do ciljnih javnosti prek najrazličnejših kanalov. Medijske objave imajo veliko kredibilnost pri bralcih in tako velik vpliv na njih, vendar je formuliranje vsebine za tovrstne objave do neke mere izven našega nadzora. Tako je nujno, da za dopolnitev naših sporočil pripravimo in uporabljamo tudi tiskane publikacije, saj lahko v njih oblikujemo sporočilo natanko tako kot želimo, na tak način kot želimo. Dodatna prednost je, da jih lahko poljubno distribuiramo do naših ciljnih skupin.

Odnosi z javnostmi se tako ukvarjajo s pripravo različnih tekstovnih in vizualnih gradiv, kot so:

  • sporočila za javnost
  • promocijski teksti
  • prospekti
  • letaki
  • publikacije in interna glasila
  • prezentacije
  • priprava tekstov za spletne strani…

V vseh materialih pa je pomembno, da podjetje oblikuje zgodbo tako, da izpostavi svoje prednosti in posebnosti glede na konkurente, jo naredi zanimivo in jo ‘prevedemo’ v žargon, specifičen za različne ciljne javnosti. Nato zgodbo preplete skozi različne promocijske materiale in komunikacijska orodja, da bo pustila močan in enoten ugled podjetja. Sporočilo mora biti tudi jasno in razumljivo, da ga bodo ključne skupine opazile v poplavi informacij ter bo dovolj zanimivo, da si bodo vzeli čas, kljub veliki zasedenosti in časovni stiski, ki pesti sodobnega poslovnega človeka.

DELI VSEBINO

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest

DODAJ KOMENTAR

Leave a Comment

KAKO DO OBJAV V MEDIJIH

Brezplačna e-knjiga za večjo prepoznavnost v medijih

Želite, da bi mediji več pisali o vas, vašem podjetju ali vaših izdelkih in storitvah?

Naložite si e-knjigo, v kateri vam 15 izkušenih piarovcev iz uglednih podjetij in agencij podaja svoje nasvete, poglede in dolgoletne izkušnje, ki jim v vsakodnevni praksi pomagajo dosegati odmevne objave v najrazličnejših medijh (časopisih, revijah, radiju, televiziji, spletnih portali…):

  • Barbara Režek, Had
  • Edita Krajnović, Mediade
  • Igor Furst, S&T
  • Irena Pavčič, IPPR
  • Jana Lutovac Lah
  • Jelka Novak Katona, SKB banka
  • Laura Smrekar, Competo
  • Mateja Čotar, UniCredit Bank
  • Nastja Kramer, Malinca
  • Nataša Japelj, Skaza
  • Nina Orel
  • Petra Juvančič, Vzajemna
  • Sabrina Povšič Štimec, RTV Slovenija
  • Tine Lavrič, SIQ
  • Urška Ojsteršek, Petrol

E-knjiga Kako do objav v medijih vam pomaga:

  • spoznati različne vidike povečevanja publicitete s strani piarovcev, ki postavljajo temelje piara v Sloveniji,
  • pridobiti dodatne ideje za povečanje publicitete oz. pridobitev objav v medijih
  • razumeti kaj novinarje, najpogosteje prepriča, da se odločijo za objavo članka o podjetju oz. o njegovih storitvah ali izdelkih,
  • izvedeti kakšne so izkušnje drugih piarovcev, katere teme so se izkazale za najbolj odmevne, da dobijo največ objav v medijih.

    Politika varovanja zasebnosti in osebnih podatkov.