Komunikacija je vsekakor ključ do uspeha, zato je ključnega pomena učinkovit prenos sporočil podjetja do ključnih ciljnih skupin.
Uspešna komunikacija mora temeljiti na:
- spoštovanju osnovnih vrednot (s poudarkom na zaupanju)
- odgovorni praksi
- razvoju celostnega okvirja
- poglabljanju temeljev poslovanja
- ohranjanju povezanosti med partnerji
Da dosežemo učinkovito in uspešno komunikacijo, sledimo naslednjim razvojnim korakom:
- celovita situacijska analiza;
- definiranje ključnih sporočil;
- določitev ciljnih skupin;
- izbira ustreznih komunikacijskih oblik in kanalov;
- oblikovanje informacije v skladu z nameni;
- graditi dobre odnose z mediji;
- vrednotenje rezultatov;
- povečanje izpostavljenosti sporočil.
Uspešna komunikacija podjetju tako prinese številne prednosti:
ciljno skupino podjetja seznani o izdelkih in storitvah
ustvari se bo zavedanje o izdelku ali storitvah podjetja
poveča se prepoznavnost podjetja, njegovih blagovnih znamk in izdelkih
poveča se povpraševanje po vašem izdelku ali storitvi
poveča se število strank
vzpostavil se zaupanje v podjetje in njegove izdelke ali storitve
oblikuje se pripadnost ciljne skupine podjetja do izdelkov oz. storitev
okrepi se pozicija podjetja na trgu
izboljša se kakovost dela zaposlenih in njihova identifikacija s cilji in vrednotami podjetja
okrepi se zaznavna vrednost javnosti (ugled) o podjetju
družbena odgovornost podjetja se izpostavi kot glavna značilnost.