Družbeno odgovorno komuniciranje

Podjetje postane uspešno, če se uspe uveljaviti v lokalnem okolju ter se uspešno predstavi svojim potencialnim strankam, ki se odločijo, da del svojih sredstev porabijo za izdelke ali storitve tega podjetja. Zato je danes postalo nujno, da uspešno podjetje del svojega uspeha vrača okolju, saj se s tem pokaže, da se zaveda svoje družbene odgovornosti in preseže usmerjenost izključno na svoje interese. Prav tako povratno prispeva k razvoju celotne družbe in posledično k nadaljnjem doseganju tako dobrih poslovnih rezultatov.

Uspeh se namreč ustvarja v sinergiji med celotno družbo oziroma posamezniki, ki v njej delujejo, in podjetjem. Le podjetja, ki si prizadevajo za odgovorno, skrbno in pošteno ravnanje do okolja lahko pričakujejo na dolgoročno uspešno poslovanje in obstoj. Stopnja zavezanosti in predanosti podjetja družbeno odgovornemu ravnanju odloča, ali bo imelo podjetje od tega koristi ali bo na dolgi rok tvegalo izgubo ugleda. Med koristi družbeno odgovornega ravnanja podjetij lahko navedemo tudi boljše odnose s strankami, lokalno skupnostjo, večjo lojalnost zaposlenih in podobno. Že evolucija je namreč pokazala, da so organizmi, ki med sabo sodelujejo, uspešnejši od tistih, ki so egoistični.

Pomembno je, da podjetje doseže sodelovanje z vsemi deležniki, saj mu to dolgoročno prinese še večji uspeh. Ob tem mora razumeti, kako združiti maksimizacijo dobička in odgovorno poslovanje do ekonomskega, socialnega in družbenega okolja ter vam oblikujemo družbeno odgovorno strategijo poslovanja. Pravilno mora upravljati z družbenimi temami, ki vplivajo na posamezne ciljne javnosti podjetja. Oblikovati mora korporativne vrednote, po katerih začne podjetje delovati in jih komunicirati znotraj in zunaj podjetja. Pomembno je, da podjetje najde pravo mero ravnanja, ki se odraža v skladnosti med odgovornostjo za razvoj lastne blagovne znamke in dodano vrednostjo za lokalno okolje.

DELI VSEBINO

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest

DODAJ KOMENTAR

Leave a Comment

KAKO DO OBJAV V MEDIJIH

Brezplačna e-knjiga za večjo prepoznavnost v medijih

Želite, da bi mediji več pisali o vas, vašem podjetju ali vaših izdelkih in storitvah?

Naložite si e-knjigo, v kateri vam 15 izkušenih piarovcev iz uglednih podjetij in agencij podaja svoje nasvete, poglede in dolgoletne izkušnje, ki jim v vsakodnevni praksi pomagajo dosegati odmevne objave v najrazličnejših medijh (časopisih, revijah, radiju, televiziji, spletnih portali…):

  • Barbara Režek, Had
  • Edita Krajnović, Mediade
  • Igor Furst, S&T
  • Irena Pavčič, IPPR
  • Jana Lutovac Lah
  • Jelka Novak Katona, SKB banka
  • Laura Smrekar, Competo
  • Mateja Čotar, UniCredit Bank
  • Nastja Kramer, Malinca
  • Nataša Japelj, Skaza
  • Nina Orel
  • Petra Juvančič, Vzajemna
  • Sabrina Povšič Štimec, RTV Slovenija
  • Tine Lavrič, SIQ
  • Urška Ojsteršek, Petrol

E-knjiga Kako do objav v medijih vam pomaga:

  • spoznati različne vidike povečevanja publicitete s strani piarovcev, ki postavljajo temelje piara v Sloveniji,
  • pridobiti dodatne ideje za povečanje publicitete oz. pridobitev objav v medijih
  • razumeti kaj novinarje, najpogosteje prepriča, da se odločijo za objavo članka o podjetju oz. o njegovih storitvah ali izdelkih,
  • izvedeti kakšne so izkušnje drugih piarovcev, katere teme so se izkazale za najbolj odmevne, da dobijo največ objav v medijih.

    Politika varovanja zasebnosti in osebnih podatkov.