Družbeno odgovorno komuniciranje v podjetjih

Posebno področje, ki mu podjetja zadnje čase posvečajo veliko pozornosti, je družbeno odogovorno komununiciranje podjetij, saj se zavedajo, da se trendi v zunanjem in internem poslovnem okolju v zadnjem času spreminjajo.

Vedno več ljudi in podjetij se namreč zaveda aktualnih družbenih problemov na področju okolja, zdravja ljudi in varnosti. Zato se morajo temu prilagoditi in spremeniti svoje poslovne strategije, da bodo omogočili trajnostni razvoj družbe, okolja in nenazadnje celotnega sveta.

Saj vemo, da je vse na našem planetu povezano in če ne bomo sami nekaj naredili in poskrbeli za okolje in vračanje družbi, na dolgi rok ne bomo dobili nazaj nič, še posebej ne kaj dobrega.

S tem ko podjetje s strategijo trajnostnega razvoja preplete vse dele podjetja, naredi veliko dobrega za okolje in varovanje naravnih virov, zato lahko postane zgled ostalim podjetjem ter si tudi na ta račun lahko izboljša svoj ugled.

DELI VSEBINO

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest

DODAJ KOMENTAR

Leave a Comment

KAKO DO OBJAV V MEDIJIH

Brezplačna e-knjiga za večjo prepoznavnost v medijih

Želite, da bi mediji več pisali o vas, vašem podjetju ali vaših izdelkih in storitvah?

Naložite si e-knjigo, v kateri vam 15 izkušenih piarovcev iz uglednih podjetij in agencij podaja svoje nasvete, poglede in dolgoletne izkušnje, ki jim v vsakodnevni praksi pomagajo dosegati odmevne objave v najrazličnejših medijh (časopisih, revijah, radiju, televiziji, spletnih portali…):

  • Barbara Režek, Had
  • Edita Krajnović, Mediade
  • Igor Furst, S&T
  • Irena Pavčič, IPPR
  • Jana Lutovac Lah
  • Jelka Novak Katona, SKB banka
  • Laura Smrekar, Competo
  • Mateja Čotar, UniCredit Bank
  • Nastja Kramer, Malinca
  • Nataša Japelj, Skaza
  • Nina Orel
  • Petra Juvančič, Vzajemna
  • Sabrina Povšič Štimec, RTV Slovenija
  • Tine Lavrič, SIQ
  • Urška Ojsteršek, Petrol

E-knjiga Kako do objav v medijih vam pomaga:

  • spoznati različne vidike povečevanja publicitete s strani piarovcev, ki postavljajo temelje piara v Sloveniji,
  • pridobiti dodatne ideje za povečanje publicitete oz. pridobitev objav v medijih
  • razumeti kaj novinarje, najpogosteje prepriča, da se odločijo za objavo članka o podjetju oz. o njegovih storitvah ali izdelkih,
  • izvedeti kakšne so izkušnje drugih piarovcev, katere teme so se izkazale za najbolj odmevne, da dobijo največ objav v medijih.

    Politika varovanja zasebnosti in osebnih podatkov.