Dolgoročno razmerje nikoli ne temelji le na nakupu

Podjetje ali organizacija s komuniciranjem vzpostavlja, vzdržuje in vzpodbuja dolgoročne odnose z ostalimi partnerji, odnose z uporabniki, tako da so izpolnjeni cilji vseh udeležencev.

Namen komuniciranja je graditi dolgoročen odnos z našimi deležniki, da vzpostavimo zaupanje in se lahko čim bolj približamo k zadovoljevanju potreb naših partnerjev. Dolgoročna razmerja med podjetjem in ciljnimi javnostmi ne smejo biti vezana izključno na nakup, saj komuniciranje ni neplačljivo oglaševanje, temveč obsega celotno komuniciranje podjetja, da bi pridobili razumevanje javnosti.

Odnosi z javnostmi z izvajanjem komuniciranja pomagajo vzpostaviti in ohraniti medsebojne poti komunikacije, razumevanja, sprejemanja in sodelovanja med organizacijo in njenimi javnostmi, od katerih je odvisen uspeh ali propad podjetja ali posameznika. Vodstvo obveščajo o javnem mnenju in mu pomagajo z odzivi nanj ter opredeljujejo in poudarjajo odgovornost vodstva za služenje javnemu interesu.

Predsednik Theodore Roosevelt je leta 1901 dejal: »Ni učinka lobiranja ali zakonodaje, če ni javnega odziva.«
Arthur W. Page pa pravi: »Vsak posel se v demokratični družbi začne z dovoljenjem javnosti in obstaja z javnim odobravanjem.«

Če želite zgraditi ugled vašega podjetja, povečati izpostavljenost v javnosti in medijih ter povečati prodajo, noben medij ne deluje tako učinkovito, kot odnosi z javnostmi. Ker uredniške medijske pokritosti ni mogoče kupiti, so novinarski članki pogosto bolj verodostojni in prepričljivi kot oglaševanje, saj ljudje verjamejo v tisto, kar preberejo v časopisih ali revijah, kar slišijo na radiu in vidijo na TV. Saj odnosi z javnostmi lahko ustvarjajo interakcijo, konverzacijo in sodelovanje med podjetjem in njegovimi javnostmi.

Načrtujte in izvajajte tradicionalne in digitalne komunikacijske kampanje za povečanje prepoznavnosti blagovnih znamk med deležniki. Naj gre le za posamezno aktivnost ali dolgoročno komunikacijsko strategijo, svoje stranke pozicionirajte tako, da izpostavite sporočila in novice, ki so vredni objav v tradicionalnih in digitalnih medijih, ter tako povečajte zavedanje o blagovni znamki podjetja kot pozitivnem ugledu.

DELI VSEBINO

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest

DODAJ KOMENTAR

Leave a Comment

KAKO DO OBJAV V MEDIJIH

Brezplačna e-knjiga za večjo prepoznavnost v medijih

Želite, da bi mediji več pisali o vas, vašem podjetju ali vaših izdelkih in storitvah?

Naložite si e-knjigo, v kateri vam 15 izkušenih piarovcev iz uglednih podjetij in agencij podaja svoje nasvete, poglede in dolgoletne izkušnje, ki jim v vsakodnevni praksi pomagajo dosegati odmevne objave v najrazličnejših medijh (časopisih, revijah, radiju, televiziji, spletnih portali…):

  • Barbara Režek, Had
  • Edita Krajnović, Mediade
  • Igor Furst, S&T
  • Irena Pavčič, IPPR
  • Jana Lutovac Lah
  • Jelka Novak Katona, SKB banka
  • Laura Smrekar, Competo
  • Mateja Čotar, UniCredit Bank
  • Nastja Kramer, Malinca
  • Nataša Japelj, Skaza
  • Nina Orel
  • Petra Juvančič, Vzajemna
  • Sabrina Povšič Štimec, RTV Slovenija
  • Tine Lavrič, SIQ
  • Urška Ojsteršek, Petrol

E-knjiga Kako do objav v medijih vam pomaga:

  • spoznati različne vidike povečevanja publicitete s strani piarovcev, ki postavljajo temelje piara v Sloveniji,
  • pridobiti dodatne ideje za povečanje publicitete oz. pridobitev objav v medijih
  • razumeti kaj novinarje, najpogosteje prepriča, da se odločijo za objavo članka o podjetju oz. o njegovih storitvah ali izdelkih,
  • izvedeti kakšne so izkušnje drugih piarovcev, katere teme so se izkazale za najbolj odmevne, da dobijo največ objav v medijih.

    Politika varovanja zasebnosti in osebnih podatkov.