Delavnica o odnosih z javnostmi in PRavih zgodbah za odmevno publiciteto

 

KDAJ: 1.12.2016, 16.00-18.00

KJE: DPlac, Linhartova 13, 1. nadstropje

PRIJAVE: klikni na to povezavo

 

Postanite mojster pripovedovanja zgodb, ki prodajajo, prepričajo, vam prinesejo publiciteto v medijih in vam pomagajo doseči vaše cilje.

 

Vsakdo jo ima – svojo zgodbo.

Kakšna je vaša? Izvirna, navdihujoča, opazna, drugačna, poučna, motivacijska, nesrečna, zabavna, dihjemajoča…?

 

Za uspešno nagovarjanje javnosti (strank, novinarjev, vlagateljev, širše javnosti…) moramo najprej pridobiti njeno pozornost, jo navdušiti, prepričati in doseči želeno aktivnost. Vse to lahko dosežemo s pripovedovanjem PRavih zgodb.

 

Na delavnici odnosov z javnostmi, ki jo bo vodila mag. Anja Horvat Jeromel, se boste naučili, kako zapakirati svojo zgodbo in novinarje prepričati, da jo bodo želeli povedati tudi širši javnosti. Kot nekdanja novinarka zelo dobro ve, kakšne zgodbe iščejo novinarji in uredniki.

 

Kaj boste izvedeli na delavnici:

  • kateri so ključni mehanizmi v odnosih z javnostmi,
  • pridobili boste številne uporabne napotke, kako se jih uspešno lotiti,
  • se podučili kako priti do objav v pomembnih medijih.

 

Anja Horvat Jeromel_PR
Anja Horvat Jeromel, strokovnjakinja za odnose z javnostmi

O predavateljici Anji Horvat Jeromel:

Mag. Anja Horvat Jeromel, direktorica komunikacij v podjetju Fenomena, je komunikologinja z več kot 19-letnimi izkušnjami na področju komunikacij. V svoji bogati karieri na področju novinarstva, marketinga in odnosov z javnostmi je sodelovala s številnimi uglednimi podjetji/organizacijami, med katerimi so med drugim tudi UniCredit Bank, Halcom, KGZS, Ekolife, Poslovni mediji…

 

Se vidimo 🙂

 

KDAJ: 1.12.2016, 16.00-18.00

KJE: DPlac, Linhartova 13, 1. nadstropje

ŽELIM SE PRIJAVITI NA TO BREZPLAČNO DELAVNICO

 

 

DELI VSEBINO

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest

DODAJ KOMENTAR

Leave a Comment

KAKO DO OBJAV V MEDIJIH

Brezplačna e-knjiga za večjo prepoznavnost v medijih

Želite, da bi mediji več pisali o vas, vašem podjetju ali vaših izdelkih in storitvah?

Naložite si e-knjigo, v kateri vam 15 izkušenih piarovcev iz uglednih podjetij in agencij podaja svoje nasvete, poglede in dolgoletne izkušnje, ki jim v vsakodnevni praksi pomagajo dosegati odmevne objave v najrazličnejših medijh (časopisih, revijah, radiju, televiziji, spletnih portali…):

  • Barbara Režek, Had
  • Edita Krajnović, Mediade
  • Igor Furst, S&T
  • Irena Pavčič, IPPR
  • Jana Lutovac Lah
  • Jelka Novak Katona, SKB banka
  • Laura Smrekar, Competo
  • Mateja Čotar, UniCredit Bank
  • Nastja Kramer, Malinca
  • Nataša Japelj, Skaza
  • Nina Orel
  • Petra Juvančič, Vzajemna
  • Sabrina Povšič Štimec, RTV Slovenija
  • Tine Lavrič, SIQ
  • Urška Ojsteršek, Petrol

E-knjiga Kako do objav v medijih vam pomaga:

  • spoznati različne vidike povečevanja publicitete s strani piarovcev, ki postavljajo temelje piara v Sloveniji,
  • pridobiti dodatne ideje za povečanje publicitete oz. pridobitev objav v medijih
  • razumeti kaj novinarje, najpogosteje prepriča, da se odločijo za objavo članka o podjetju oz. o njegovih storitvah ali izdelkih,
  • izvedeti kakšne so izkušnje drugih piarovcev, katere teme so se izkazale za najbolj odmevne, da dobijo največ objav v medijih.

    Politika varovanja zasebnosti in osebnih podatkov.