[av_one_half first]
[av_textblock size=” font_color=” color=”]
[/av_textblock]
[/av_one_half]
KAKO DO OBJAV V MEDIJIH
Brezplačna e-knjiga za večjo prepoznavnost v medijih
Želite, da bi mediji več pisali o vas, vašem podjetju ali vaših izdelkih in storitvah?
Naložite si e-knjigo, v kateri vam 15 izkušenih piarovcev iz uglednih podjetij in agencij podaja svoje nasvete, poglede in dolgoletne izkušnje, ki jim v vsakodnevni praksi pomagajo dosegati odmevne objave v najrazličnejših medijh (časopisih, revijah, radiju, televiziji, spletnih portali…):
- Barbara Režek, Had
- Edita Krajnović, Mediade
- Igor Furst, S&T
- Irena Pavčič, IPPR
- Jana Lutovac Lah
- Jelka Novak Katona, SKB banka
- Laura Smrekar, Competo
- Mateja Čotar, UniCredit Bank
- Nastja Kramer, Malinca
- Nataša Japelj, Skaza
- Nina Orel
- Petra Juvančič, Vzajemna
- Sabrina Povšič Štimec, RTV Slovenija
- Tine Lavrič, SIQ
- Urška Ojsteršek, Petrol
E-knjiga Kako do objav v medijih vam pomaga:
- spoznati različne vidike povečevanja publicitete s strani piarovcev, ki postavljajo temelje piara v Sloveniji,
- pridobiti dodatne ideje za povečanje publicitete oz. pridobitev objav v medijih
- razumeti kaj novinarje, najpogosteje prepriča, da se odločijo za objavo članka o podjetju oz. o njegovih storitvah ali izdelkih,
- izvedeti kakšne so izkušnje drugih piarovcev, katere teme so se izkazale za najbolj odmevne, da dobijo največ objav v medijih.