Brez digitalne komunikacije v teh časih več ne gre

Komunikacije so se spremenile, ko je v uporabo prišel internet. Zato vse večji pomen iz dneva v dan dobiva komuniciranje prek digitalnih medijev. Pravzaprav je svet komunikacije danes že digitalen, saj smo lahko v splet povezani kjerkoli in kadarkoli. Sodobnim tehnološkim spremembam pa morajo slediti tudi podjetja, da ne bi ostala v ozadju, saj uporabniki teh tehnologij nikakor niso le mladostniki, temveč tudi poslovni svet. Pametna podjetja so že zaznala prednosti in nujnost, da svoje komunikacijske aktivnosti vpnejo tudi v digitalne medije ter se tako prilagodijo spreminjajočim se navadam njihovih uporabnikom, ki se dnevno povezujejo v najrazličnejše spletne medije, prek katerih pridobivajo večino informacij.

Podjetje, ki se zaveda pomena digitalnih medijev, lahko z njihovo pomočjo okoli svoje blagovne znamke zgradi skupnost, ki jim omogoči gradnjo močnega, odprtega in poštenega odnosa z različnimi ciljnimi skupinami ter tako poveča precepcijo blagovne znamke in ugled podjetja. Da bi se podjetje lahko uspešno povezalo s temi skupinami in jih vključevalo v svoje aktivnosti, mora poznati moč in delovanje digitalnih medijev.

Podjetje mora uporabiti sodobne digitalne komunikacijske prijeme, s katerimi bo posredovalo svoje vsebine v digitalne medije in s tem neposredno do uporabnikov. Z ustrezno optimizacijo vsebine, ustreznih ključnih besed in pomembnih fraz bo spletna stran podjetja dosegla optimalno uvrstitev v iskalnikih. Spletna prisotnost vašega podjetja lahko uspešno privabi pozornost piscev spletnih dnevnikov (blogov), uporabnikov Facebooka, Twitterja in drugi družbenih omrežij ter novinarjev.

Zato je danes nujno, da podjetja svojo strategijo in poslovne cilje vpnejo tudi v tako imenovani web 2.0 oz. v splet in spletna družbena omrežja, da vzpostavijo dialog tudi s to ciljno javnostjo, ki postaja vse bolj množična in pridobiva vse močnejši glas. Podjetje mora ustvarjati svojo spletno skupnost.

DELI VSEBINO

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest

DODAJ KOMENTAR

Leave a Comment

KAKO DO OBJAV V MEDIJIH

Brezplačna e-knjiga za večjo prepoznavnost v medijih

Želite, da bi mediji več pisali o vas, vašem podjetju ali vaših izdelkih in storitvah?

Naložite si e-knjigo, v kateri vam 15 izkušenih piarovcev iz uglednih podjetij in agencij podaja svoje nasvete, poglede in dolgoletne izkušnje, ki jim v vsakodnevni praksi pomagajo dosegati odmevne objave v najrazličnejših medijh (časopisih, revijah, radiju, televiziji, spletnih portali…):

  • Barbara Režek, Had
  • Edita Krajnović, Mediade
  • Igor Furst, S&T
  • Irena Pavčič, IPPR
  • Jana Lutovac Lah
  • Jelka Novak Katona, SKB banka
  • Laura Smrekar, Competo
  • Mateja Čotar, UniCredit Bank
  • Nastja Kramer, Malinca
  • Nataša Japelj, Skaza
  • Nina Orel
  • Petra Juvančič, Vzajemna
  • Sabrina Povšič Štimec, RTV Slovenija
  • Tine Lavrič, SIQ
  • Urška Ojsteršek, Petrol

E-knjiga Kako do objav v medijih vam pomaga:

  • spoznati različne vidike povečevanja publicitete s strani piarovcev, ki postavljajo temelje piara v Sloveniji,
  • pridobiti dodatne ideje za povečanje publicitete oz. pridobitev objav v medijih
  • razumeti kaj novinarje, najpogosteje prepriča, da se odločijo za objavo članka o podjetju oz. o njegovih storitvah ali izdelkih,
  • izvedeti kakšne so izkušnje drugih piarovcev, katere teme so se izkazale za najbolj odmevne, da dobijo največ objav v medijih.

    Politika varovanja zasebnosti in osebnih podatkov.