Bliža se konferenca o digitalnih komunikacijah DIGGIT 2019

AI, SEO, big data, internet stvari, blockchain, marketinška avtomatizacija, omnichannel, geofencing, backlinks, clickbait, machine learning, data driven, UTM, ABM (Account-Based Marketing, inteligentna optimizacija, algoritem, CRM, analitika, customer journey, customer-centric, chatbot, earned and paid media, hyoerlocal, live stream, micro-influencer, organic reach, voice search, CPL (cost per like)…

 

Ne, to ni nov tuj jezik (ali pač), je pa to naša aktualna digitalna realnost, v kateri vsakodnevno slišimo te in podobne sodobne besede (buzzwords). Kar kaže na to, da se ta vzporedni virtualni svet razvija s tako hitrostjo, da se je zagotovo že marskido znašel v situaciji, ko je modro molčal in prikimaval podrobnostim tehnične debate z različnimi digitalnimi specialisti.

 

Poleg vsakodnevnega učenja v praksi oziroma pri opravljanju svojega dela v marketingu ali v odnosih z javnostmi, se moramo neprestano intenzivno izobraževati tudi prek spletnih virov, seminarjev in podobno. Odlična priložnost (ki poleg znanja prinaša tudi zabavno druženje) pa so konference, še posebno tako dinamično in sodobno zasnovane kot je slovenska konferenca o digitalnih komunikacijah DIGGIT 2019.

 

Letošnji že osmi DIGGIT bo potekal 6. 6. 2019 na Gospodarskem razstavišču v Ljubljani. Okoli 1000 udeležencev bo opremil z obilno dozo inspiracije, idej, poznavanja trendov in veliko znanja. Obeta se namreč skoraj 40 domačih kot mednarodno priznanih predavateljev, med katerimi so tudi DJ Umek, Ikla Štuhec, Aljoša Bagola, Sara Isaković, Peter Hinssen in številni drugi. Program pa bo povezovala priljubljena in simpatična voditeljica Tara Zupančič.

 

Konferenca bo potekala na dveh odrih. Vrhunec dneva bo nastop Petra Hinssna, govorniške tehnološke zvezde in avtorja knjige Dan po jutrijšnjem (The Day After Tomorrow). Na prvem obdru bodo o navdihu govorile uspešne podjetnice, direktorice in kreativke. Zanimivi govorci pa prihajajo tudi iz podjetij, kot so Outbrain, Mastercard, Mali junaki in EQUA. Na drugem odru, ki bo namenjen različnim predstavitvam ‘how to’, pa bodo prikazali številne dobre prakse in študije primerov s področja digitalnega marketinga. (Podrobneje o programu)

 

Ker postaja digitalni način življenja že tako zakoreninjen v naše življenjske sloge, prerašča strokovno področje marketinško-piarovske domene, zato so tudi organizatorji DIGGITa razširili svojo vizijo konference. Glavne organizatorke DIGGITa: Mateja Repovž, direktorica 08DIGGIT, Ariana Nina Eror, direktorica za razvoj partnerstev, in Simona Kruhar Gaberšček, programska direktorica si želijo, da se DIGGIT v zavesti ljudi zapiše kot ‘pameten dogodek za pametne ljudi’, kjer bodo dobili koristne informacije tako za osebni kot za poslovni razvoj. Kajti digitalni svet nas kar srka vase, zato je pomembno tudi, da se znamo izklopiti iz njega. In tudi tej tematiki bodo na letošnjem DIGGITu namenili veliko pozornosti.

 

Pomembno sporočilo, ki ga letošnji DIGGIT premierno predaja čim širši javnosti, pa je tudi pomen ohranjanja okolja. Konference navadno pustijo kar velik okoljski odtis, saj se na takih dogodkih proizvede kar velika količina odpatkov, zato so se organizatorji DIGGITa odločili za demonstracijo dobre prakse – postati prva konferenca z ničelno stopnjo odpadkov.

 

Kot pravijo organizatorji, se prosta mesta na konferenci že hitro polnijo, zato pohitite s prijavami in ujemite še enega zase.

 

 

 

 

 

 

 

 

DELI VSEBINO

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest

DODAJ KOMENTAR

Leave a Comment

KAKO DO OBJAV V MEDIJIH

Brezplačna e-knjiga za večjo prepoznavnost v medijih

Želite, da bi mediji več pisali o vas, vašem podjetju ali vaših izdelkih in storitvah?

Naložite si e-knjigo, v kateri vam 15 izkušenih piarovcev iz uglednih podjetij in agencij podaja svoje nasvete, poglede in dolgoletne izkušnje, ki jim v vsakodnevni praksi pomagajo dosegati odmevne objave v najrazličnejših medijh (časopisih, revijah, radiju, televiziji, spletnih portali…):

  • Barbara Režek, Had
  • Edita Krajnović, Mediade
  • Igor Furst, S&T
  • Irena Pavčič, IPPR
  • Jana Lutovac Lah
  • Jelka Novak Katona, SKB banka
  • Laura Smrekar, Competo
  • Mateja Čotar, UniCredit Bank
  • Nastja Kramer, Malinca
  • Nataša Japelj, Skaza
  • Nina Orel
  • Petra Juvančič, Vzajemna
  • Sabrina Povšič Štimec, RTV Slovenija
  • Tine Lavrič, SIQ
  • Urška Ojsteršek, Petrol

E-knjiga Kako do objav v medijih vam pomaga:

  • spoznati različne vidike povečevanja publicitete s strani piarovcev, ki postavljajo temelje piara v Sloveniji,
  • pridobiti dodatne ideje za povečanje publicitete oz. pridobitev objav v medijih
  • razumeti kaj novinarje, najpogosteje prepriča, da se odločijo za objavo članka o podjetju oz. o njegovih storitvah ali izdelkih,
  • izvedeti kakšne so izkušnje drugih piarovcev, katere teme so se izkazale za najbolj odmevne, da dobijo največ objav v medijih.

    Politika varovanja zasebnosti in osebnih podatkov.