B2B komunikacija

Podjetja, katerih ciljna skupina so predvsem poslovni uporabniki, imajo drugačne komunikacijske potrebe, kot tista, ki nagovarjajo končne uporabnike. Če podjetje želi utrditi svojo prepoznavnost v tem segmentu, mora najprej razumeti kompleksnost komuniciranja med poslovnimi subjekti. Nato lahko zastavi ustrezno komunikacijo, s katero se prestavi poslovnim strankam kot kredibilen in strokoven partner. To jim omogoči oblikovanje dolgoročnega odnosa s svojimi poslovnimi partnerji, ustrezno pozicioniranje blagovnih znamk podjetja, vzpostavi enakopraven, dialoški in interaktiven odnos med podjetjem in njegovim okoljem in zgradi dober ugled podjetja.

Pomembno vlogo pri poslovnem komuniciranju imajo tudi odnosi z javnostmi, saj gre v tem primeru večinoma za zelo specifične javnosti, ki jih ne moremo nagovarjati prek masovne komunikacije, temveč je treba natančno usmerjeno komunikacijo prilagoditi vsaki posamezni ciljni skupini. To podjetje stori na podlagi strateškega načrta za poslovno komuniciranje, ki bo podpiral hitrejše doseganje poslovnih ciljev podjetja. Za odlično komunikacijo z vašimi partnerji lahko podjetje izvede različne oblike posrednega komuniciranja, kot so organizacija dogodkov, konferenc, predavanja, strokovni seminarji, sejemski nastopi, promocija v ciljnih medijih prek strokovnih člankov, izdelava prospektov, brošur, komunikacija prek spletne strani in podobno.

DELI VSEBINO

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest

DODAJ KOMENTAR

Leave a Comment

KAKO DO OBJAV V MEDIJIH

Brezplačna e-knjiga za večjo prepoznavnost v medijih

Želite, da bi mediji več pisali o vas, vašem podjetju ali vaših izdelkih in storitvah?

Naložite si e-knjigo, v kateri vam 15 izkušenih piarovcev iz uglednih podjetij in agencij podaja svoje nasvete, poglede in dolgoletne izkušnje, ki jim v vsakodnevni praksi pomagajo dosegati odmevne objave v najrazličnejših medijh (časopisih, revijah, radiju, televiziji, spletnih portali…):

  • Barbara Režek, Had
  • Edita Krajnović, Mediade
  • Igor Furst, S&T
  • Irena Pavčič, IPPR
  • Jana Lutovac Lah
  • Jelka Novak Katona, SKB banka
  • Laura Smrekar, Competo
  • Mateja Čotar, UniCredit Bank
  • Nastja Kramer, Malinca
  • Nataša Japelj, Skaza
  • Nina Orel
  • Petra Juvančič, Vzajemna
  • Sabrina Povšič Štimec, RTV Slovenija
  • Tine Lavrič, SIQ
  • Urška Ojsteršek, Petrol

E-knjiga Kako do objav v medijih vam pomaga:

  • spoznati različne vidike povečevanja publicitete s strani piarovcev, ki postavljajo temelje piara v Sloveniji,
  • pridobiti dodatne ideje za povečanje publicitete oz. pridobitev objav v medijih
  • razumeti kaj novinarje, najpogosteje prepriča, da se odločijo za objavo članka o podjetju oz. o njegovih storitvah ali izdelkih,
  • izvedeti kakšne so izkušnje drugih piarovcev, katere teme so se izkazale za najbolj odmevne, da dobijo največ objav v medijih.

    Politika varovanja zasebnosti in osebnih podatkov.