Moja profesionalna deformacija je spreminjanje podjetij in njihovih direktorjev/vodij v zvezde!
Največji izziv mi je odpirati podjetja javnosti in jih z vpeljavo sistematizirane komunikacije povezovati z njihovimi ciljnimi skupinami.
Vedno znova se potrdi, da bolj ko dosežejo zvezdništvo (beri: javnost jih dobro pozna), bolj se stranke začnejo same obračati na njih, saj vedo, kaj lahko pričakujejo.
Uspeh podjetij in podjetnikov gradim glede na dejstvo, da ljudje obožujemo šoping, čeprav nas vsiljivi in prozorni prodajalci odbijajo. Zato sem iznašla izraz inteligentni marketing, ki z napredno, sočutno komunikacijo ustvarja odgovorna podjetja in pametne ter ozaveščene potrošnike.
Receptura po kateri delujem vključuje mešanico piarovke, novinarke, pisateljice, promotorke, raziskovalke, začinjeno z umetniško dušo.
Ponosna sem na svoje skoraj 13-letne komunikacijske izkušnje in dosežke, ko sem uspela povečati prepoznavnost vseh podjetjih, za katere sem opravljala strateške komunikacije, marketing in odnose z javnostmi. Praktično vsa podjetja, za katere sem izvajala komunikacije, marketing, promocijo, odnose z javnostmi in spletno komunikacijo so več kot podvojila svojo prisotnost v medijih in javnosti.
[/one_half][one_half_last][responsive_slider direction_nav=true control_nav=false pause_on_hover=false] [/responsive_slider] [/one_half_last][/segment] [segment id=”about-intro” class=”parallax-banner” background_color=’#374a4e’ background_image=”https://fenomena.si//wp-content/uploads/2013/12/service-feno-1_mini.jpg” parallax_background=”true” background_speed=”0.4″]Mojo pozornost nadpovprečno hitro pritegnejo področja, kot so:
[/segment] [segment id=”services-list”] [one_third]Komunikacija.
Dobri odnosi so temelj mojega življenja, zato sem prepričana, da vedno lahko povemo vsakemu še tako slabo novico, če jo le izrazimo na pravi način. Spretnost sporočanja naših želja okolici, je premosorazmerna z uspehom, ki ga privabljamo v svoje življenje. Kot pravi eden mojih najljubših sloganov: Prihodnost pripada tistim, ki obvladajo komunikacije.
[/one_third][one_third]Nove komunikacijske tehnologije in mediji
Sodobna tehnologija je bila moj fetiš že odkar sem kot majhna deklica oboževala James Bonda in njegove inovativne futuristične pripomočke.
[/one_third][one_third_last]Spremljanje trendov
Imam smisel, da na trenutno aktualno dogajanje pogledam iz ptičje perspektive in prepoznam prednosti ter slabosti in vidim smer, v katero kot družba drvimo, ker je nekako najbolj optimalen rezultat obstoječega stanja.
[/one_third_last][one_third]Spodbujanje podjetništva
Spodbujanje podjetništva – želim si, da bi se kot družba odprli drug k drugemu in k uspehu.
[/one_third][one_third]Osebnostna rast
Dosedanje izkušnje me učijo, da preseganje svojih mej odpira nova obzorja, ki prinašajo nove izkušnje in še večje zadovoljstvo. V popolnosti lahko uresničimo svoje poslanstvo in živimo svoje sanje, če le presežemo omejitve v svoji miselnosti.
[/one_third][one_third_last]Kreativnost
Skozi vsakega od nas teče vesoljna energija, ki ponuja brezmejno morje idej. Zato na vsakem koraku poskušam delovati inovativno in optimalno, saj moj duh zapleše in zaživi ob izvirnih in nekoliko odštekanih idejah.
[/one_third_last] [one_third]Promocija in prodaja
Ne glede na to ali delamo direktno v prodaji ali ne, je izobraževanje drugih o naših ideajah in rešitvah ključ, da postanemo uspešni. Če si priznamo ali ne, vsi delamo v prodaji – ali ko prepričujemo šefa o koristih naše ideje, ali ko otroka navdušujemo, da poje nekaj zelenjave, ali ko sodelavca nagovarjamo, naj nam pomaga pri nekem projektu. Zato nam ne preostane drugega, kot da se izpilimo v tej obliki komunikacije.
[/one_third][one_third]Zdravo življenje
Zdravo življenje je pogoj za uspešnega poslovneža. Pozitivne misli, čim več gibanja, zdrava hrana, sproščanje in ohranjanje ravnovesja so skrivnost za dolgoživost. Če smo gibčni, vitalni, zdravi, vzdržljivi, polni energije, razmišljamo pozitivno, smo samozavestni od znotraj navzven, se to odraža v namagnetenju naše komunikacije, ki kar privablja odlične priložnosti v naše življenje. Skrb za zdravo življenje je za mene tako pomemben steber za srečno življenje.
[/one_third][one_half]V svoji novinarsko-marketinško-piarovski karieri sem se veliko naučila in spoznala ogromlno uspešnih in modrih ljudi. Zato prek zanimivih novic, intervjujev in člankov z vami delim svoje poglede/znanje in modrost mojih znancev. V upanju, da vam bo pomagalo pri vašem delu, vaši komunikaciji, vaših projektih, pri gradnji uspešne prepoznavnosti pri vaših ciljnih javnostih in doseganju dobrih poslovnih rezultatov.
[/one_half] [one_half_last]Verjamem, da je v teh kriznih časih to še kako pomembno. Znanja o inteligentnem marketingu, vsebinskem marketingu, pametni strateški uporabi družbenih omrežij ter odnosih z javnostmi pa so ob spreminjajočih se trendih in ob informacijskem zasičenju še kako dobrodošla, saj tudi v Sloveniji že začenjamo prepoznavati pomen intenzivnega in transparentnega komuniciranja podjetij in organizacij.
[/one_half_last] [/segment] [segment id=”testimonials-section”]
[/one_half]
[one_half_last]
[/one_half_last]
[one_half]
[/one_half]
[one_half_last]
[/one_half_last]
[one_half]
[/one_half]
[one_half_last]
[/one_half]
[one_half_last]
[/one_half]
[one_half_last]
[/one_half]
[one_half_last]
[/one_half]
[one_half_last]
[/one_half]
[one_half_last]
[/one_half]
[one_half_last]
[/one_half]
[one_half_last]
[/one_half]
[one_half_last]
Zdaj pa še skrajno resno o moji profesionalni poti:
Med študijem komunikologije na Fakulteti za družbene vede sem svoje delovne izkušnje začela nabirati kot novinarka pri različnih časopisih in revijah. Za sabo imam širok opus člankov, ki sem jih pripravljala za Delo, Časnik Finance, Podjetnik, Marketing magazin, Delničar, Mobinet in druge. Pri tem sem pridobila bogate izkušnje s področja prepoznavanja pravih zgodb, pisanja, urejanja tekstov kot tudi o delovnem procesu znotraj novinarske hiše. Med študijem sem bila tudi aktivna članica Študentske sekcije Društva za marketing Slovenije (ŠS DMS), saj sem dve leti vodila odnose z javnostjo Študentske sekcije Društva za marketing. Tri leta sem sodelovala tudi pri uredniškem odboru Almanaha DMS. Leta 2002 sem tudi kot članica organizatorjev festivala Golden drum pomagala pri vodenju žirije pri njihovem zasedanju za ocenjevanje oglaševalskih akcij.
[/one_half]
[one_half_last]Z zaposlitvijo v uspešnem slovenskem IT podjetju Halcom leta 2001 sem se iz novinarskih voda preusmerila na področje odnosov z javnostmi in marketinga. Vzpostavila sem oddelek za odnose z javnostmi. V tem času sem izpeljala številne projekte, kot so novinarske konference, seminarji za komuniciranje s ciljnimi javnostmi, praznovanje obletnic, predavanja, oglasne akcije in druge marketinške dogodke. Vodila sem tudi izdelave spletnih strani podjetja, oglasov, novih brošur, prospektov in drugega promocijskega materiala, pri čemer sem tudi sama pripravljala besedila. V času mojega dela v podjetju Halcom smo prejeli tudi naziv Zlate gazele in izjemno povečali prepoznavnost in ugled v slovenski poslovni javnosti.
[/one_half_last]
[one_half]
V vmesnem času sem opravila tudi magisterij na temo komuniciranja ameriškega predsednika George W. Busha, ki je s svojo ekipo odlično izkoristil medije in uspel s pomočjo PR-strategij kljub številnim spodrsljajem. Sledila je zaposlitev v mednarodni banki UniCredit Bank, kjer sem leta 2005 prevzela vodenje odnosov z javnostmi banke, z dr. Francetom Arharjem na čelu. Prek aktivne in ažurne dnevne komunikacije z novinarji sem vzpostavila odlične odnose z novinarji v vseh slovenskih medijih. Na vsakoletni ravni sem organizirala številne novinarske konference, dogodke, pripravljala dnevne odgovore za novinarje in sporočila za medije ter druge tekste in tako prispevala k dobremu ugledu banke ter povečanju prepoznavnosti v medijih ter splošni javnosti. Leta 2008 sem postala tudi diplomantka londonske šole za odnose z javnostmi (LSPR London School of Public relations).
[/one_half]
[one_half_last]
Od leta 2010 sem kot vodja komunikacij zaposlena v komunikacijski agenciji Fenomena d.o.o. Moje delo vključuje najrazličnejše komunikacijske aktivnosti, strateško komuniciranje, odnose z javnostmi, odnose z mediji, mangement dogodkov, vsebinski/digitalni marketing, komunikacijo v družbenih medijih, medijske analize in raziskave ciljnih skupin ter promocijo za naročnike tako v spletu kot v klasičnih medijskih kanalih. Pred kratkim sem uspešno zaključila svoje delo pri 3-letnem evropskem projektu Wood E3, kjer sem v okviru podjetja Fenomena skrbela za komunikacijo projekta v sodelovanju s Kmetijsko gozdarsko zbornico Slovenije.
[/one_half_last]
V tem času sem kot sokreatorica vzpostavila družbeno odgovoren projekt Ekologičen (www.ekologicen.si), ki z uporabnimi informacijami pomaga in spodbuja ljudi k srečnemu in zdravemu življenju, ki ohranja naravno lepoto posameznika in našega planeta. Kot vodja komunikacije pri projektu sem uspešno zgradila njegovo prepoznavnost prek številnih aktivnosti vsebinskega marketinga in odnosov z javnostmi. Organizirala in vodila sem tudi številne delavnice o zdravem, naravnem prehranjevanju, ki so bile zaradi izjemne priljubljenosti tudi vedno polne. Predavala sem tudi na 1-tedenskem seminarju o zdravem načinu življenja v okviru programa Harmony.
[/segment]