IZPOLNITE SPODNJI OBRAZEC, ZA LAŽJO ORIENTACIJO IN UČINKOVITEJŠI PREGLED

It takes 20 years to build reputation and 5 minutes to ruin it.” Warren Buffet

Ugled ostaja najbolj dragocena vrednost podjetja, ki pa jo je vse težje ohranjati neomadeževano. Vse večja konkurenca pogosto ustvarja sovražno ozračje. Nenaklonjeno občinstvo ima prek družbenih omrežij in blogov močan vpliv na mnenje, ki si ga o podjetju posledično ustvari splošna javnost. Novinarji so vse bolj na preži za šokantno novico, ki bo povečala branost/prinesla oglede. V digitalni dobi se slaba novica razširi kot požar v presušenem gozdu. Zato je v takšnih okoliščinah pomembno graditi komunikacijo in aktivnosti podjetja zelo premišljeno in družbeno odgovorno. Do izgradnje dobrega ugleda in zaupanja vaših strank vam pomagamo s komunikacijo, ki je na vseh komunikacijskih kanalih enotna in usklajena z aktivnostmi ter cilji vašega podjetja.

Korporativna komunikacija vključuje:

  • Pozicioniranje vodstva
  • Krizno komunikacijo in upravljanje z grožnjami za podjetje
  • Upravljanje s spremembami v podjetju
  • Interno komunikacijo
  • Odnose z mediji
  • Razvoj vsebine podjetja
  • Družbeno odgovornost

NAŠE STORITVE, KI JIH IZVEDEMO ZA VAS

ŽELIŠ POVEČATI PREPOZNAVNOST?
VPIŠI SVOJ MAIL NASLOV IN KLIKNI NA SPODNJI GUMB!

KAKO DO OBJAV V MEDIJIH

Brezplačna e-knjiga za večjo prepoznavnost v medijih

Želite, da bi mediji več pisali o vas, vašem podjetju ali vaših izdelkih in storitvah?

Naložite si e-knjigo, v kateri vam 15 izkušenih piarovcev iz uglednih podjetij in agencij podaja svoje nasvete, poglede in dolgoletne izkušnje, ki jim v vsakodnevni praksi pomagajo dosegati odmevne objave v najrazličnejših medijh (časopisih, revijah, radiju, televiziji, spletnih portali…):

  • Barbara Režek, Had
  • Edita Krajnović, Mediade
  • Igor Furst, S&T
  • Irena Pavčič, IPPR
  • Jana Lutovac Lah
  • Jelka Novak Katona, SKB banka
  • Laura Smrekar, Competo
  • Mateja Čotar, UniCredit Bank
  • Nastja Kramer, Malinca
  • Nataša Japelj, Skaza
  • Nina Orel
  • Petra Juvančič, Vzajemna
  • Sabrina Povšič Štimec, RTV Slovenija
  • Tine Lavrič, SIQ
  • Urška Ojsteršek, Petrol

E-knjiga Kako do objav v medijih vam pomaga:

  • spoznati različne vidike povečevanja publicitete s strani piarovcev, ki postavljajo temelje piara v Sloveniji,
  • pridobiti dodatne ideje za povečanje publicitete oz. pridobitev objav v medijih
  • razumeti kaj novinarje, najpogosteje prepriča, da se odločijo za objavo članka o podjetju oz. o njegovih storitvah ali izdelkih,
  • izvedeti kakšne so izkušnje drugih piarovcev, katere teme so se izkazale za najbolj odmevne, da dobijo največ objav v medijih.

    Politika varovanja zasebnosti in osebnih podatkov.