IZPOLNITE SPODNJI OBRAZEC, ZA LAŽJO ORIENTACIJO IN UČINKOVITEJŠI PREGLED

Customers will never love a company until the employees love it first. Simon Sinek

V časih vse bolj aktivnega prilagajanja trgu se podjetja soočajo s spremembami na dnevni ravni. Spremembe pa so nekaj, nad čemer so zaposleni le redko navdušeni. Vse pogostejši škandali na naslovnicah časopisov vnašajo dvom zaposlenih v vodstvo podjetja. Krčenje števila zaposlenih obstoječim zaposlenim vnaša strah pred izgubo zaposlitve in večjo obremenjenost. Oboje vodi v nezadovoljstvo in slabo klimo v podjetju.

Fenomenini strokovnjaki vam pomagamo ustvariti kulturo zaupanja v podjetju, ki se bo razširila tudi na odnose z obstoječimi in potencialnimi strankami podjetja. Naše rešitve za interno komunikacijo bodo ustvarile motivirane zaposlene, ki s strastjo presegajo svoje poslovne cilje in z veseljem širijo dober glas o podjetju, saj so ponosni na podjetje, v katerem delajo.

Interna komunikacija vključuje:

  • Raziskave zadovoljstva zaposlenih (ankete, nabiralniki za ideje…)
  • Interne novice (inteni newsletter, interni časopis ali revija, interni bilteni…)
  • Dogodki za zaposlene (team-buildingi, praznovanja obletnic ali drugih mejnikov v podjetju, interna izobraževanja…)
  • Motivacija zaposlenih (nagradne igre, pisma vodstva, dnevi odprtih vrat…)

NAŠE STORITVE, KI JIH IZVEDEMO ZA VAS

ŽELIŠ POVEČATI PREPOZNAVNOST?
VPIŠI SVOJ MAIL NASLOV IN KLIKNI NA SPODNJI GUMB!

KAKO DO OBJAV V MEDIJIH

Brezplačna e-knjiga za večjo prepoznavnost v medijih

Želite, da bi mediji več pisali o vas, vašem podjetju ali vaših izdelkih in storitvah?

Naložite si e-knjigo, v kateri vam 15 izkušenih piarovcev iz uglednih podjetij in agencij podaja svoje nasvete, poglede in dolgoletne izkušnje, ki jim v vsakodnevni praksi pomagajo dosegati odmevne objave v najrazličnejših medijh (časopisih, revijah, radiju, televiziji, spletnih portali…):

  • Barbara Režek, Had
  • Edita Krajnović, Mediade
  • Igor Furst, S&T
  • Irena Pavčič, IPPR
  • Jana Lutovac Lah
  • Jelka Novak Katona, SKB banka
  • Laura Smrekar, Competo
  • Mateja Čotar, UniCredit Bank
  • Nastja Kramer, Malinca
  • Nataša Japelj, Skaza
  • Nina Orel
  • Petra Juvančič, Vzajemna
  • Sabrina Povšič Štimec, RTV Slovenija
  • Tine Lavrič, SIQ
  • Urška Ojsteršek, Petrol

E-knjiga Kako do objav v medijih vam pomaga:

  • spoznati različne vidike povečevanja publicitete s strani piarovcev, ki postavljajo temelje piara v Sloveniji,
  • pridobiti dodatne ideje za povečanje publicitete oz. pridobitev objav v medijih
  • razumeti kaj novinarje, najpogosteje prepriča, da se odločijo za objavo članka o podjetju oz. o njegovih storitvah ali izdelkih,
  • izvedeti kakšne so izkušnje drugih piarovcev, katere teme so se izkazale za najbolj odmevne, da dobijo največ objav v medijih.

    Politika varovanja zasebnosti in osebnih podatkov.