IZPOLNITE SPODNJI OBRAZEC, ZA LAŽJO ORIENTACIJO IN UČINKOVITEJŠI PREGLED

“The reality is that being found online requires constant SEO activity and content creation, publishing and marketing.” Jeff Bullas

Se še spomnite časov, ko je bila najmočnejša promocija tista od ust do ust. To se tudi danes ni spremenilo. Le preselilo se je v svet digitala in družbenih omrežij. To so svetovi, kjer vladajo moč vsebine, konteksta in konverzije. Če se v te svetove podamo brez predhodnjih izkušenj, se zlahka zgubimo in si zmanjšamo možnosti za uspeh.

S poznavanjem najnovejših tehnologij, trendov in zakonov digitalnega marketinga in družbenih omrežij vam lahko pomagamo do ključnih javnosti in vplivnežev ter zbuditi pozornost tudi v digitalnem svetu in povečati bazo strank. Naše znanje o iskalnih algoritmih nam omogoča, da vaše podjetje pozicioniramo kot spletno avtoriteto, izboljšamo vašo pozicijo v iskalnikih in na vašo stran pripeljemo veliko število obiskovalcev, ki jih pretvorimo v zveste kupce. Na podlagi naših komunikacijskih izkušenj in spretnosti pa vodimo digitalni dialog, ki pozitivno vpliva na ugled vašega podjetja. S končnim ciljem zaobiti plačljive in pogosto pristranske medijske kanale in stranke nagovoriti neposredno.

Digitalna komunikacija vključuje:

  • Izdelava spletnih mest – raziskave trga, vsebinsko in tehnično načrtovanje, gostovanje in strežniška podpora, oblikovna zasnova, programiranje, vnos in urejanje vsebin, analitika, testiranje in objava (predstavitvena, akcijska, prodajna spletna mesta, spletne trgovine, mini spletna mesta, spletna mesta dogodkov…).
  • Optimizacija spletnih mest, uvrstitev na prvo stran iskalnikov – Google (SEO), oglaševanje na iskalnikih (SEM) in upravljanje z Google računi, razvoj kredibilnosti v spletu, blogi.
  • Upravljanje Facebook skupnosti (strateško načrtovanje pojavnosti, kreativna zasnova vsakodnevnih objav, izvedba posameznih Facebook akcij,  nastavitve ter optimizacije Facebook oglaševanja).
  • Upravljanje spletnih socialnih omrežij (Instagram, Youtube, Pinterest, LinkedIn, Twitter, G+, Vimeo, Tumblr…): strateško načrtovanje, blogi, nagradne igre, spremljanje in analiza, vključevanje uporabnikov…
  • Direktni/e-mail marketing (newslettri, remarketing …).
  • Vsebinski marketing: strategije za vsebinski marketing in uredniški koledar, digitalne revije, e-knjige, bele knjige (white paper), vsebine za newslettre za direktni marketing, pripovedovanje zgodb…

NAŠE STORITVE, KI JIH IZVEDEMO ZA VAS

ŽELIŠ POVEČATI PREPOZNAVNOST?
VPIŠI SVOJ MAIL NASLOV IN KLIKNI NA SPODNJI GUMB!

KAKO DO OBJAV V MEDIJIH

Brezplačna e-knjiga za večjo prepoznavnost v medijih

Želite, da bi mediji več pisali o vas, vašem podjetju ali vaših izdelkih in storitvah?

Naložite si e-knjigo, v kateri vam 15 izkušenih piarovcev iz uglednih podjetij in agencij podaja svoje nasvete, poglede in dolgoletne izkušnje, ki jim v vsakodnevni praksi pomagajo dosegati odmevne objave v najrazličnejših medijh (časopisih, revijah, radiju, televiziji, spletnih portali…):

  • Barbara Režek, Had
  • Edita Krajnović, Mediade
  • Igor Furst, S&T
  • Irena Pavčič, IPPR
  • Jana Lutovac Lah
  • Jelka Novak Katona, SKB banka
  • Laura Smrekar, Competo
  • Mateja Čotar, UniCredit Bank
  • Nastja Kramer, Malinca
  • Nataša Japelj, Skaza
  • Nina Orel
  • Petra Juvančič, Vzajemna
  • Sabrina Povšič Štimec, RTV Slovenija
  • Tine Lavrič, SIQ
  • Urška Ojsteršek, Petrol

E-knjiga Kako do objav v medijih vam pomaga:

  • spoznati različne vidike povečevanja publicitete s strani piarovcev, ki postavljajo temelje piara v Sloveniji,
  • pridobiti dodatne ideje za povečanje publicitete oz. pridobitev objav v medijih
  • razumeti kaj novinarje, najpogosteje prepriča, da se odločijo za objavo članka o podjetju oz. o njegovih storitvah ali izdelkih,
  • izvedeti kakšne so izkušnje drugih piarovcev, katere teme so se izkazale za najbolj odmevne, da dobijo največ objav v medijih.

    Politika varovanja zasebnosti in osebnih podatkov.