Kdaj rabimo produktno komuniciranje?

Globalizacija, nenehne inovacije izdelkov, cenovni pritisk na cene, vzpon trgovskih mrež, ogromna možnost izbire različnih izdelkov, hitrost sprememb v družbi so sodobne potrošnike naredili vse bolj zahtevne. Za nameček jih naše informacije o novih produktih in storitvah vse težje dosežejo v poplavi vsakodnevnih novic.

  • Imate nov produkt ali novo storitev, ki ga/jo želite predstaviti javnosti z zadostno publiciteto?
  • Želite potrošnikom prednosti vaše rešitve predstaviti na preprost, jasen in privlačen način?
  • Se sprašujete, kako predstaviti vašo blagovno znamko, ki vstopa na trg, da se ne bi utopila v povprečju in zasičenosti?

Produktno komunikacijo uporabimo, kadar so naša ciljna skupina, ki jo želimo seznanjati z našimi novostmi, ravno potrošniki. Odnosi s potrošniki so za vsako podjetje ključnega pomena. Zato je za njih treba pripraviti promocijske vsebine, sporočila za medije, organizirati dogodke, kar se bo odzrcalilo v pozitivni naravnanosti potrošnikov in učinkovitem lansiranju produkta. Upravljanje z blagovno znamko je namreč več kot le komuniciranje, temveč je tudi skrb za zadovoljstvo uporabnikov vaših rešitev.

DELI VSEBINO

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest

DODAJ KOMENTAR

Leave a Comment

KAKO DO OBJAV V MEDIJIH

Brezplačna e-knjiga za večjo prepoznavnost v medijih

Želite, da bi mediji več pisali o vas, vašem podjetju ali vaših izdelkih in storitvah?

Naložite si e-knjigo, v kateri vam 15 izkušenih piarovcev iz uglednih podjetij in agencij podaja svoje nasvete, poglede in dolgoletne izkušnje, ki jim v vsakodnevni praksi pomagajo dosegati odmevne objave v najrazličnejših medijh (časopisih, revijah, radiju, televiziji, spletnih portali…):

  • Barbara Režek, Had
  • Edita Krajnović, Mediade
  • Igor Furst, S&T
  • Irena Pavčič, IPPR
  • Jana Lutovac Lah
  • Jelka Novak Katona, SKB banka
  • Laura Smrekar, Competo
  • Mateja Čotar, UniCredit Bank
  • Nastja Kramer, Malinca
  • Nataša Japelj, Skaza
  • Nina Orel
  • Petra Juvančič, Vzajemna
  • Sabrina Povšič Štimec, RTV Slovenija
  • Tine Lavrič, SIQ
  • Urška Ojsteršek, Petrol

E-knjiga Kako do objav v medijih vam pomaga:

  • spoznati različne vidike povečevanja publicitete s strani piarovcev, ki postavljajo temelje piara v Sloveniji,
  • pridobiti dodatne ideje za povečanje publicitete oz. pridobitev objav v medijih
  • razumeti kaj novinarje, najpogosteje prepriča, da se odločijo za objavo članka o podjetju oz. o njegovih storitvah ali izdelkih,
  • izvedeti kakšne so izkušnje drugih piarovcev, katere teme so se izkazale za najbolj odmevne, da dobijo največ objav v medijih.

    Politika varovanja zasebnosti in osebnih podatkov.