Kako s komunikacijo ustvariti uspešno in prepoznavno podjetje?

Komunikacija je vsekakor ključ do uspeha, zato je ključnega pomena učinkovit prenos sporočil podjetja do ključnih ciljnih skupin.

Uspešna komunikacija mora temeljiti na:

  • spoštovanju osnovnih vrednot (s poudarkom na zaupanju)
  • odgovorni praksi
  • razvoju celostnega okvirja
  • poglabljanju temeljev poslovanja
  • ohranjanju povezanosti med partnerji

 

Da dosežemo učinkovito in uspešno komunikacijo, sledimo naslednjim razvojnim korakom:

  • celovita situacijska analiza;
  • definiranje ključnih sporočil;
  • določitev ciljnih skupin;
  • izbira ustreznih komunikacijskih oblik in kanalov;
  • oblikovanje informacije v skladu z nameni;
  • graditi dobre odnose z mediji;
  • vrednotenje rezultatov;
  • povečanje izpostavljenosti sporočil.

 

Uspešna komunikacija podjetju tako prinese številne prednosti:

ciljno skupino podjetja seznani o izdelkih in storitvah

ustvari se bo zavedanje o izdelku ali storitvah podjetja

poveča se prepoznavnost podjetja, njegovih blagovnih znamk in izdelkih

poveča se povpraševanje po vašem izdelku ali storitvi

poveča se število strank

vzpostavil se zaupanje v podjetje in njegove izdelke ali storitve

oblikuje se pripadnost ciljne skupine podjetja do izdelkov oz. storitev

okrepi se pozicija podjetja na trgu

izboljša se kakovost dela zaposlenih in njihova identifikacija s cilji in vrednotami podjetja

okrepi se zaznavna vrednost javnosti (ugled) o podjetju

družbena odgovornost podjetja se izpostavi kot glavna značilnost.

DELI VSEBINO

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest

DODAJ KOMENTAR

Leave a Comment

KAKO DO OBJAV V MEDIJIH

Brezplačna e-knjiga za večjo prepoznavnost v medijih

Želite, da bi mediji več pisali o vas, vašem podjetju ali vaših izdelkih in storitvah?

Naložite si e-knjigo, v kateri vam 15 izkušenih piarovcev iz uglednih podjetij in agencij podaja svoje nasvete, poglede in dolgoletne izkušnje, ki jim v vsakodnevni praksi pomagajo dosegati odmevne objave v najrazličnejših medijh (časopisih, revijah, radiju, televiziji, spletnih portali…):

  • Barbara Režek, Had
  • Edita Krajnović, Mediade
  • Igor Furst, S&T
  • Irena Pavčič, IPPR
  • Jana Lutovac Lah
  • Jelka Novak Katona, SKB banka
  • Laura Smrekar, Competo
  • Mateja Čotar, UniCredit Bank
  • Nastja Kramer, Malinca
  • Nataša Japelj, Skaza
  • Nina Orel
  • Petra Juvančič, Vzajemna
  • Sabrina Povšič Štimec, RTV Slovenija
  • Tine Lavrič, SIQ
  • Urška Ojsteršek, Petrol

E-knjiga Kako do objav v medijih vam pomaga:

  • spoznati različne vidike povečevanja publicitete s strani piarovcev, ki postavljajo temelje piara v Sloveniji,
  • pridobiti dodatne ideje za povečanje publicitete oz. pridobitev objav v medijih
  • razumeti kaj novinarje, najpogosteje prepriča, da se odločijo za objavo članka o podjetju oz. o njegovih storitvah ali izdelkih,
  • izvedeti kakšne so izkušnje drugih piarovcev, katere teme so se izkazale za najbolj odmevne, da dobijo največ objav v medijih.

    Politika varovanja zasebnosti in osebnih podatkov.