Božidar Grilc o povezavi med hipnozo in propagando

Z današnjim prispevkom vas bomo nekoliko hipnotizirali.

No, pa pustimo šalo na stran, saj v javnosti že tako vlada strah pred hipnozo, češ da gre za čisto manipulacijo, ki nam omogoča, da vsakogar pripravimo k dejanjem, ki jih mi želimo, čeprav sam tega noče.

A naš tokratni sogovornik – priznani hipnoterapevt Božidar Grilc (ki se je javnosti predstavil tudi v oddaji Hipnoza: dobra zabava) v tokratnem videointervjuju ruši številne mite ali predsodki, ki jih imamo ljudje do hipnoze.

Po ogledu našega pogovora z njim boste spoznali, da so hipnoterapevti še najmanj nevarna oblika hipnoze. Kajti namen hipnoterapevtov je pomagati ljudem, da dvignejo svoje potenciale, da se znebijo slabih navad in prepičanj ter tako zaživijo še bolj polno in uspešno. Kajti tako osvobojeni dobijo večjo moč za uresničenje svojih sanj.

 

Vsi smo vsak dan nevede izpostavljeni hipnozi

A tudi če ne obiščemo hipnoterapevta, se vsi vsak dan srečujemo s hipnozo v vsakdanjem življenju. Na nas namreč vplivajo številne druge bolj  subtilne oblike hipnoz, ki se jih sploh ne zavedamo. Določene družbene okoliščine na nas delujejo hipnotično. Te so v resnici zares nevarne, ravno zato, ker na nas delujejo, ne da bi se tega zavedali.

 

Katere družbene okoliščine na nas delujejo hipnotično?

Med te sodijo politika (odnos politiki-državljani), vzgoja (odnos starši-otroci), zdravniki (odnos zdravnik-pacient), vera (odnos duhovnik-verniki), šola (učitelj-učenci)… Zelo močna pa je tudi hipnoza, ki jo mediji ustvarjajo na svoje gledalce.

 

Do hipnoze na teh področjih prihaja ravno zaradi občutka varnosti in zaupanja, ki nastaja v omenjenih odnosih. Medtem ko v odnosu gledalec-televizija pride tudi do elementa popolne sproščenosti gledalca, ki informacije sprejma v varnem okolju in udobju svojega domačega brloga. Vse navedene okoliščine oziroma značilnosti povzročijo, da kritični faktor posameznika popusti in se informacije lažje zasidrajo v podzavest.

 

Čeprav smo vsi krvavi pod kožo in tako dovzetni za hipnozo (nekateri manj, drugi bolj), če vemo, kje so pasti, se jim lažje izognemo, se izognemu pretiranemu vplivu drugih na nas, ostanemo odprtomiselni in ohranjamo višjo kakovost življenja.

 

Več o tem, kako deluje hipnoza, si oglejte v prispevku

 

 

Kakšne pa so vaše izkušnje in pogled na hipnozo – se vam zdi zanimiva, v kakšnih primerih se vam zdi hipnoza uporabna? Kako se obranite vpliva družbene hipnoze? Kaj bi si želeli vedeti več o hipnozi?

DELI VSEBINO

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest

DODAJ KOMENTAR

Leave a Comment

KAKO DO OBJAV V MEDIJIH

Brezplačna e-knjiga za večjo prepoznavnost v medijih

Želite, da bi mediji več pisali o vas, vašem podjetju ali vaših izdelkih in storitvah?

Naložite si e-knjigo, v kateri vam 15 izkušenih piarovcev iz uglednih podjetij in agencij podaja svoje nasvete, poglede in dolgoletne izkušnje, ki jim v vsakodnevni praksi pomagajo dosegati odmevne objave v najrazličnejših medijh (časopisih, revijah, radiju, televiziji, spletnih portali…):

  • Barbara Režek, Had
  • Edita Krajnović, Mediade
  • Igor Furst, S&T
  • Irena Pavčič, IPPR
  • Jana Lutovac Lah
  • Jelka Novak Katona, SKB banka
  • Laura Smrekar, Competo
  • Mateja Čotar, UniCredit Bank
  • Nastja Kramer, Malinca
  • Nataša Japelj, Skaza
  • Nina Orel
  • Petra Juvančič, Vzajemna
  • Sabrina Povšič Štimec, RTV Slovenija
  • Tine Lavrič, SIQ
  • Urška Ojsteršek, Petrol

E-knjiga Kako do objav v medijih vam pomaga:

  • spoznati različne vidike povečevanja publicitete s strani piarovcev, ki postavljajo temelje piara v Sloveniji,
  • pridobiti dodatne ideje za povečanje publicitete oz. pridobitev objav v medijih
  • razumeti kaj novinarje, najpogosteje prepriča, da se odločijo za objavo članka o podjetju oz. o njegovih storitvah ali izdelkih,
  • izvedeti kakšne so izkušnje drugih piarovcev, katere teme so se izkazale za najbolj odmevne, da dobijo največ objav v medijih.

    Politika varovanja zasebnosti in osebnih podatkov.